Superman Vs Batman trailer

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Superman Vs Batman trailer

Indlæg af Nøhr »

Jeg har set den ultimative version, og alting forløber meget "blødere" - klipningen er mindre hårdhændet.
Det er tilføjet små detaljer der giver smil på læben, især småsure bemærkninger fra Alfreds side.
Snyder har en tendens til slowmotion der er lidt irriterende, det har ikke ændret sig - men alt i alt en underholdende gang ramasjang.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4708
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Superman Vs Batman trailer

Indlæg af Robin »

Tak for meldingen Nøhr! Jeg fornemmer, du er min mand! Jeg anskaffer den i hvert fald, når den kommer! Tak!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Svend Amstrup Jeppesen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 4. dec 2006, 08:32
Geografisk sted: Hinnerup. DK

Re: Superman Vs Batman trailer

Indlæg af Svend Amstrup Jeppesen »

Nøhr skrev:Jeg har set den ultimative version, og alting forløber meget "blødere" - klipningen er mindre hårdhændet.
Det er tilføjet små detaljer der giver smil på læben, især småsure bemærkninger fra Alfreds side.
Snyder har en tendens til slowmotion der er lidt irriterende, det har ikke ændret sig - men alt i alt en underholdende gang ramasjang.
Hvor har du gaflet den? - den kommer først den 8. august på bluray, så vidt jeg kan se.
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Superman Vs Batman trailer

Indlæg af Nøhr »

Svend Amstrup Jeppesen skrev: Hvor har du gaflet den? - den kommer først den 8. august på bluray, så vidt jeg kan se.
Uhhh - jeg har vist kommet til at ... finde den i en ikke helt officiel version på den lidt mere dunkle side af internetty. Shhh, sig det ikke til min far.
Besvar