Suicide Squad

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Suicide Squad

Indlæg af Noname »

Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Suicide Squad

Indlæg af Noname »

Det bliver spændende at se denne film, det begynder så småt at ligne noget:

https://www.youtube.com/watch?v=CmRih_VtVAs
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Suicide Squad

Indlæg af Noname »

jango
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 755
Tilmeldt: 6. maj 2008, 21:29
Geografisk sted: København S

Re: Suicide Squad

Indlæg af jango »

Will Smith som Deadshot har gjort mig så uinteresseret i denne film som muligt.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Suicide Squad

Indlæg af Thomas S »

Hvorfor? Will Smith er da en udmærket skuespiller. Film som Bad Boys og Wild Wild West er ganske vist noget værre hø, men han har en stor spændvidde og har lavet masser af gode præstationer.
jango
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 755
Tilmeldt: 6. maj 2008, 21:29
Geografisk sted: København S

Re: Suicide Squad

Indlæg af jango »

Enemy Of The State er en af mine favorit film med Will Smith.

Han har da været med i nogle gode film men han er blevet overeksponeret og han bruger den samme attitude i mange af hans roller, Bad Boys, MIB, samme attitude går igen i Suicide Squad traileren fra Smith.

Desuden er Deadshot hvid!
Jeg hader når de laver om på karakterene på den måde.

Bare for at være sikker på at der ikke er nogen der får ondt i røven, vil jeg mene det er lige så åndsvagt hvis Storm eller Bishop fra X-Men skulle spilles af hvide!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Suicide Squad

Indlæg af D@niel »

Jeg er enig med Jango. Jeg synes også, at Will Smith ligner den samme i alle film. Det er sikkert sjovt, men han er i hvert fald ikke nogen interessant karakterskuespiller. Jeg mistede også interessen for denne film, da jeg så, at han er med.
Rudi
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 703
Tilmeldt: 11. jun 2006, 12:25

Re: Suicide Squad

Indlæg af Rudi »

Jango udtaler sig også på mine vegne.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Suicide Squad

Indlæg af Thomas S »

Jeg synes nu, at han i film som fx Hancock og især I am legend viser, at han kan meget mere. Men det er rigtigt nok, at der er lagt op til den trælse badass, som han har spillet en del gange for meget.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4711
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Suicide Squad

Indlæg af Robin »

Var inde og se Cap Am: Civil War. Der var fin trailer i stor størrelse. Den gjorde, at denne film også skal ses! Og det er just det fine ved trailere!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Suicide Squad

Indlæg af Noname »

Suicide Squad er klar i landets biografer d. 11 august 8)
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Suicide Squad

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Politisk korrekthed gør at der SKAL være etniske afrikanere med i amerikanske film. (Fx den nye udgave af Ghostbusters) Hvilket jo er fint nok for det har jo i den grad været whites only. Men at man så ikke har fantasi til at inddrage andre end Morgan Freeman, Denzel Washington, Samuel Jackson...og Will Smith...det er så lidt trist. Anyho’ - hvordan tilstedeværelsen af en enkelt skuespiller i noget der jo i den grad er en ensemblefilm kan tage pippet fra nogen kan undre mig. Men bevares - Chacun a son goût.
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Rudi
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 703
Tilmeldt: 11. jun 2006, 12:25

Re: Suicide Squad

Indlæg af Rudi »

Var inde og se filmen i går, og må erkende, at den simpelthen ikke er særligt god.
Manuskriptet er for tyndt, og selvom jeg ikke deciderede kedede mig under filmen, så bringer den virkelig intet til bordet.
Jeg kendte ikke Suicide Squad på forhånd, og havde derfor ingen forventninger der skulle indfries fra tegneserien, men jeg tror, at havde jeg læst den på forhånd, så ville jeg blive noget mere skuffet end jeg er nu.

Jeg stikker den 5/10.
Brugeravatar
Henrik Andreasen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 274
Tilmeldt: 28. mar 2004, 13:44
Geografisk sted: Syd for Køge

Re: Suicide Squad

Indlæg af Henrik Andreasen »

Så Suicide Squad her til aften og var godt underholdt. Men DC har stadigvæk et stykke vej for at hente ind på Marvel og deres film koncept som bare syntes at virke uanset, hvilken figur som de sætter på plakaten. Men jeg syntes at Suicide Squad, dens mangler til trods, er et skridt i den rigtige retning. Den er nok ikke det gennembrud som DC sikkert har håbet på, med al den hype som har omgærdet filmen, og de gode trailere som har været vist. Nu kan vi så håbe på at Wonder Woman lever op til sit potentiale - jeg har i hvert fald store forventninger. Selvom jeg så frem til at se Suicide Squad, så blev jeg ikke skuffet over at den ikke var bedre, men jeg vil nok blive skuffet hvis Wonder Woman fejler. Men lad os håbe på det bedste. Vi kan aldrig få for mange gode superhelte film!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Suicide Squad

Indlæg af D@niel »

Mine forventninger var helt i bund, og det var måske godt. Jeg blev meget positivt overrasket og finder suicide squad ganske vellykket. Enig med Henrik i at der er et stykke vej til Marvel-niveau, i hvert fald produktionerne fra Marvel Studios og Columbia Pictures, men det går den rigtige vej. Og sikke et soundtrack! For 20 år siden havde jeg hurtigt indfundet mig i en pladeforretning og købt det. Det gør man ikke mere. Men så finder jeg det lidt mærkeligt, at der i bedste Marvel-stil er en postcredit scene. Hvis det er en engangsforestilling er det sjovt og selvironisk. Hvis der fremover er postcredit scener i alle DC filmatiseringer, virker det godtnok lidt kopierende og ynkeligt.
Besvar