Kommende Star Wars film

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af Noname »

Den nye Han Solo til den kommende Star Wars spinoff film er fundet:

http://www.kino.dk/nyheder/2016/05/den- ... -er-fundet
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9423
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af Antaeus »

Noname skrev:Den nye Han Solo til den kommende Star Wars spinoff film er fundet:

http://www.kino.dk/nyheder/2016/05/den- ... -er-fundet
Jep, har allerede kommenteret på Kino.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
jango
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 755
Tilmeldt: 6. maj 2008, 21:29
Geografisk sted: København S

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af jango »

jango skrev:
Antaeus skrev:
jango skrev:Det er virkelig godt med flere Star Wars film.

Men jeg venter stadig på den originale triologi kommer på Bluray!

Han solo skyder først! Og ikke nogen forlænget danse scene i ROTJ og ikke nogen stor penis der kommer op af Sarlacc Pit Monster der siger underlige lyde.

Lucas lavede Solo skydescenen om fordi Prinsesse Leia ikke skulle giftes med en morder.
Jeg er ligeglad med hvilke forklaringer George Lucas har og hvorfor han gjorde det.
Special Edition udgaverne er skod!

Han Solo var smulger for Jabba The Hutt skal vi virkelig tro på han ikke har slået ihjel før?
Han er ikke en morder før det sker, det nytter jo ikke noget at gisne en masse selv på baggrund af at han er smugler. Men Lucas fortæller at det var grunden. Det er da fint at vide hvilke baggrunde han har om man så er enig eller ej.

At Solo skyder først passer meget bedre til ham. De andre ekstra ting der er sat ind havde jeg også helst været foruden (måske bare fordi sådan var det ikke fra start), men det er ikke noget som irriterer mig voldsomt og de skulle ifølge Lucas være noget han ville have haft med fra starten. Det er trods alt hans film.

Han kan jo gøre hvad der passer ham, men han har godt nok fået på kassen for det.
Det er ikke fortjent at det er så voldsomt. Han gav os trods alt verdens bedste filmunivers.
Men det han burde have gjort var at vi i det mindste kunne vælge udgave.
Jeg er ikke i tvivl om at alle kendere og dem som har været med fra starten ville vælge den helt gamle udgave.[/quote]

Det er George Lucas film. Men han må også tænke på at folk er glade for filmene som de er og har virkelig mange gode minder fra lige netop de film. Det giver Solo noget mere rå at han pløkker Greedo først. På den måde han gør det virker det ikke som første gang han har været ude for den slags.

Efter min mening har George Lucas røvpulet sit eget univers med SE udgaverne Der kom første gang i 1997.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af D@niel »

jango skrev:Efter min mening har George Lucas røvpulet sit eget univers med SE udgaverne Der kom første gang i 1997.
Har du set South Park? :lol:
jango
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 755
Tilmeldt: 6. maj 2008, 21:29
Geografisk sted: København S

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af jango »

Jeg har ikke tjecket alle afsnit ud af Soutpark. Er der en reference til noget røvpuling af Star Wars jeg er gået glip af?

Jeg havde planer om at købe hele Southpark på DVD, men kom aldrig igang.

Nu venter jeg bare på southpark kommer på BD... Men det Southpark så det er nok begærnset hvor flot den kan blive.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af D@niel »

Det er godtnok Indiana Jones, men ellers rammer du hovedet på sømmet. SP S12E08 "The China Probrem". Det er meget morsomt.
jango
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 755
Tilmeldt: 6. maj 2008, 21:29
Geografisk sted: København S

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af jango »

Tak for infoen Daniel.

Jeg får den lige tjekket ud her en af dagene.
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: Kommende Star Wars film

Indlæg af Noname »

Her står noget om at Return of the Jedi faktisk indeholder det de kommende tre film, der aldrig kom, skulle have indeholdt, samt at Boba Fett skulle have været en af hovedskurkene:

http://uk.ign.com/articles/2016/05/05/b ... rs-villain
Besvar