Ib Arnfred Wind

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Ib Arnfred Wind

Indlæg af Frank Madsen »

Joergen skrev:Og så kan jeg jo nok heller ikke komme udenom, at en vis hr. Dunder også har virket som inspirationskilde. Scanningen er fra en fotokopi, der er klistret ind i min dagbog fra Sydamerika.
Hils Ib Arnfred Wind mange gange fra hr. Dunder og sig, at han er meget beæret over slægtsskabet. :D
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Jørgen Høgh
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 821
Tilmeldt: 8. jul 2008, 21:46
Geografisk sted: Rens

Re: Ib Arnfred Wind

Indlæg af Jørgen Høgh »

Frank Madsen skrev:
Joergen skrev:Og så kan jeg jo nok heller ikke komme udenom, at en vis hr. Dunder også har virket som inspirationskilde. Scanningen er fra en fotokopi, der er klistret ind i min dagbog fra Sydamerika.
Hils Ib Arnfred Wind mange gange fra hr. Dunder og sig, at han er meget beæret over slægtsskabet. :D
Jeg skulle hilse fra Herr Wind, og sige at æren er helt på hans side. Han bad mig også sige, at tiden er af lave, thi folk som Dunder og Wind, Falk-Rønne og Mielche er blevet sat fuldstændigt i skyggen af unge mennesker som Carsten Jensen og Michael Ib, der aldrig har indset den indbyggede værdi i tropehjelmen!!!
I den forbindelse vil jeg sende et yderligere afsnit fra Ib´s antropologiske iagtagelser i Sydamerika.
Vedhæftede filer
slam0001.jpg
slam0001.jpg (112.08 KiB) Vist 1949 gange
Brugeravatar
Jan Erik Hedberg
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2446
Tilmeldt: 8. okt 2005, 22:12
Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek

Re: Ib Arnfred Wind

Indlæg af Jan Erik Hedberg »

:0)
med venlig hilsen Jan Erik
Brugeravatar
Jørgen Høgh
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 821
Tilmeldt: 8. jul 2008, 21:46
Geografisk sted: Rens

Re: Ib Arnfred Wind

Indlæg af Jørgen Høgh »

Selvom man - hvis man er til noget sådant - i denne tid kan frydes over partiet venstres tåbelige gemenheder, kom jeg for få øjeblikke siden, da jeg læste en artikel om Ole Sohn, til at tænke på en gammel Ib Arnfred Wind historie, fra 2008.
Vedhæftede filer
ib0002.jpg
Besvar