Hej davs... Jeg er ny her ;)

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Besvar
Brugeravatar
LokeHansen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. sep 2011, 08:52
Geografisk sted: Slangerup
Kontakt:

Hej davs... Jeg er ny her ;)

Indlæg af LokeHansen »

Hej allesammen, jeg er helt og aldeles ny her, og ville lige skrive lidt om mig selv.

Jeg er 31 år gammel, gift og stolt far til 4 dejlige unger.
Jeg arbejder til dagligt med en række forskellige hjemmeisder og online markedsføring, men har gennem de sidste par år arbejdet mere og mere med TAOFEWA der er mit manga project.

Jeg er hverken tegner eller krussedulle mester, men har haft held med at finde en række freelance tegnere der gennem de sidste 2 år har hjulpet mig med at få visualiseret min drøm.

TAOFEWA er et meget stort project med en række mindre flash spil, et par animations projecter mv. - men det er mest af alt en manga tegneserie.

Billede

TAOFEWA er historien om en verden hvor de elementære energier er blevet forvrænget af mægtige mestre, og hvor forskellige element klaner kæmper mod hinanden under indflydelse af et næsten ukendt element - gift elementet.

Den overordnede TAOFEWA historie er på nuværende tidspunkt ikke en del af tegneserien der starter med 3 bøger der hver introducerer en af historiens hovedpersoner.

Den første bog - Born of Fire - er netop blevet færdig, bogen har 9 kapitler (ca. 250 sider), og introducerer Kenneth (Ild drengen med sandalerne på billedet) til læserne.

De første 4 kapitler er i øjeblikket tilgængelige via en flash læser ( http://www.taofewa.com/beta/manga/index.php ) men jeg arbejder på at finde flere udgivelses metoder både online og offline.

Jeg er helt og aldeles ny i denne branche, og tilmeldte mig her i håbet om at kunne finde andre med lignende interesser. Jeg glæder mig til at møde en masse nye tegneserie fans, og håber på at kunne lære en masse herinde!

Et par sider fra det første kapitel - teksten er på engelsk og endnu ikke rettet helt til;)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Hej davs... Jeg er ny her ;)

Indlæg af Nøhr »

Velkommen til SJ.
Håber dit ophold blandt os gale bliver behageligt og underholdende.
Hep hey!
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Hej davs... Jeg er ny her ;)

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Velkommen :)

Det ser spændende ud, dit projekt!

Der er i hvert fald ikke mangel på andre tegneseriefans herinde :wink:
Besvar