Dan

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Besvar
Mette
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. mar 2013, 09:38

Dan

Indlæg af Mette »

Maren har jo ligget underdrejet som favorit et stykke tid. Fordelen for Politiken er så, at de hverken skal bruge farver til siden - og heller ikke møj tryksværte - desuden har de vel også vurderet det anvendte timetal på deres udgiftsside som rimelig overkommelig.

Når det så er sagt, så klær striben det højradikale Politiken. Sådan er det jo.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Dan

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Jeg syntes faktisk at Marens stribe er en af dem der brænder igennem fordi den ikke prøver særligt hårdt at være sjov...i modsætning til de fleste andre (incl. min) hvor der prøves hårdt på at være sjov...uden at det RIGTIGT lykkes...for sådan er det jo med sjovhed - hvis man kan se snorene så bliver det noget villet...

Og så syntes jeg at Marens stribe - eller i hvert fald hendes blog - sine steder er genuint rørende. Man TROR sgu på den figur og dens følelsesliv...ikke så underligt da der jo ikke er noget som helst postuleret ved det. Det ER snablen direkte ned i et andet menneskes følelsesliv...

Og der har hun naturligvis en fordel - at det er noget der kræver mere end syv striber at overbevise om - og der er da ingen tvivl om at dommerpanelet ikke kårede hende på de indsendte striber - men på dét, de vidste hun kunne præstere...det er her, at det med det anonyme, bliver en anelse udvandet...

Om Marens streg kan man sige at den præcist understøtter budskaberne - til gengæld gør den ikke meget i sig selv. Men OK - hvornår har tegningerne i Garfield betydet noget som helst...kunne være sjovt at se 20 Garfieldstriber i Marens streg...I dare you Maren ;)
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Besvar