Anaemia 3

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Besvar
Tor Brandt
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 62
Tilmeldt: 8. feb 2013, 13:37
Geografisk sted: Randers

Anaemia 3

Indlæg af Tor Brandt »

Okay... Jeg er startet helt forfra på at tegne Anaemia igen, fordi jeg observerede at jeg ligesom havde udviklet en anden stil i løbet af historien end den, jeg startede med - en stil, som jeg bedre kunne lide og som er mere mig.
Derfor besluttede jeg at forsøge forfra hvor jeg holder denne stil.

Lad mig derfor præsentere de første 5 sider, som jeg troooor er som de skal være :)

PS. Til nye læsere: I kan sammenligne med siderne i tråden "Anaemia 2"
Vedhæftede filer
side1.jpg
side2.jpg
side3.jpg
side4.jpg
side5.jpg
Brugeravatar
Svend Amstrup Jeppesen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 4. dec 2006, 08:32
Geografisk sted: Hinnerup. DK

Re: Anaemia 3

Indlæg af Svend Amstrup Jeppesen »

Sejt - du får uhyggen bygget meget bedre op nu. Mht timing vil det være rart at have fortsættelsen for at kunne fornemme om det er for meget eller lidt. Personligt kan jeg godt lide at du giver den god tid og at du formidler stemningen i billeder uden tekst. Nice!
Mht til tegningerne skal bør du måske variere stregtykkelsen mere, så for-, mellem- og baggrund ikke smelter så meget sammen. Især tænker jeg fx på rammen med bygningen og bilen forrest.
Trappeopgangen er flot, men i den følgende ramme har døren tydeligvis ikke helt de samme dimensioner som i den foregående.
Tor Brandt
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 62
Tilmeldt: 8. feb 2013, 13:37
Geografisk sted: Randers

Re: Anaemia 3

Indlæg af Tor Brandt »

Tak for kritikken, Svend!

Du har fuldstændig ret mht. døren, det ser jeg faktisk først nu.
Jeg må lige lave en ny dør :)

Angående stregtykkelsen, så tegner jeg med vilje med den samme streg på alle billederne, fordi jeg godt kan lide det sterile udtryk i stregen sammen med de store hvide og sorte flader.
Men jeg kan sagtens følge dig, og det kan selvfølgelig udgøre et problem i nogle sammenhænge.
Jeg må tænke over det :)
Besvar