Åben juletegneseriejam.

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Brugeravatar
Svend Amstrup Jeppesen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 4. dec 2006, 08:32
Geografisk sted: Hinnerup. DK

Re: Åben juletegneseriejam.

Indlæg af Svend Amstrup Jeppesen »

Hvis det skal koste gratis, er GIMP mit foretrukne billedredigeringsværktøj. Det er ikke Photoshop, men det er godt på vej...

Ellers er der ingen vej uden om: Photoshop er kongen.
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Åben juletegneseriejam.

Indlæg af Nøhr »

Medens vi venter på de næste tegnere at melde sig, her en lille julehejsa fra Nissepige og to kolleger.
Billede
Oprindelig tegnet som kravelnisser tilbage i 2010.
Go' jul allezusammen.
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Åben juletegneseriejam.

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Luma skrev:Jeg må med skam indrømme, at jeg de sidste to timer har siddet i køkkenet og downloadet, prøvet tre 'gratis' programmer og gemt et hav af størrelser og formater, af den side her, for at komme ned under de 800 pix.

De sidste par år har jeg taget billeder af tegninger med mobilen og derefter lagt dem op på facebook - jeg kunne forestille mig det ikke er så hensigtsmæssigt her.

Når jeg ser kvaliteten på jeres tegninger, så kan jeg jo kan jo godt se, at mine tegninger mangler lidt finish. Er der en tråd herinde, der kan hjælpe en stakkel der er blevet overhalet indenom og nu pludselig er gammel og ikke fatter en skid af alt det nye?

På frihånd tak.
//kim
Jeg bruger Photoshop. Manga Studio er også et bud - den er ikke ret dyr, i hvert fald ikke i "light" versionen. :)

I Photoshop bruger jeg levels til at gøre det hvide helt hvidt og det sorte helt sort.
Besvar