Low Level Entry Quest

Publicér dine webcomics i dette forum og lad andre læse med
Besvar
Brugeravatar
Peder Riis
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 446
Tilmeldt: 14. dec 2005, 23:35
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Low Level Entry Quest

Indlæg af Peder Riis »

Så er der en ny serie fra min hånd(eller pen). Oprindeligt udgivet hos Urkraft.

Konstruktiv kritik og skamløs ros velkommen.

Husk at man kan læse flere serier ved at klippe på linket i min signatur.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Age of Peder -Eller kaos!
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Low Level Entry Quest

Indlæg af D@niel »

Altså at få afsløret hvem det er, der ligger under trappen på det første billede. Den kunne jeg godt tænke mig. Og så ham der, der har taget hjelmen af på andet billede - det kunne godt være en fætter til Missionæren. Det er i øvrigt meget godt tegnet. Du bliver bedre og bedre med tiden.
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Low Level Entry Quest

Indlæg af Gimli »

Sidekompositionen på 3 side synes jeg er rigtig god. Du får skabt en opdeling, selv om der ikke er ruder. Det er selvfølgelig ikke noget der skal bruges konsekvent, så mister det sin effekt, men som en måde til at understrege det kaotiske i en meget handlingsmættet situation, virker det rigtig godt.
Brugeravatar
Peder Riis
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 446
Tilmeldt: 14. dec 2005, 23:35
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Low Level Entry Quest

Indlæg af Peder Riis »

D@niel:
Jeg arbejder på en 800 siders graphic novel om personen under trappen. Hvem han er, hvor han kommer fra, hvordan hans situation siger noget om det moderne samfund vi lever i.

Missionæren har faktisk en rigtig cameo et sted i historien hvis du kikker godt efter. Og nej, det er ikke ham der har taget hjelmen af på første side.

Gimli: Mange tak. Jeg kan godt lide at tænke udenfor rammerne så at sige. Bare det passer til historien. Flashbacks virker som et godt sted at lave sådanne eksperimenter.
Age of Peder -Eller kaos!
Besvar