Bob Morane fans se her

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Bob Morane fans se her

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har ikke tjekket de enkelte numre af norske Tempo, med dets fire albums pr. bind, men bind nr. 29 har i hvert fald en gammel kending på forsiden: Det vil lykkes os at få Bob komplet, på den ene eller den anden måde.

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Bob Morane fans se her

Indlæg af Erling Søby »

Jegkan desværre ikke dele din begejstring. Jeg vil gerne have (Vances) Bob Morane komplet - på dansk. En "komplet" udgave, sammenstykket af danske, norske og måske franske udgivelser, er ikke interessant for mig. Og heller ikke hvad jeg opfatter som komplet. Det er på dansk eller slet ikke.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Bob Morane fans se her

Indlæg af Antaeus »

Det er meget ærgerligt at de stoppede de danske udgivelser og hvis de ikke kan samles så kunne jeg sagtens kigge til Norge eller Sverige for at få lidt mere. Fransk er uinteressant da det ikke er læsbart for mig.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Bob Morane fans se her

Indlæg af GoogaMooga »

Erling Søby skrev: 30. sep 2021, 00:13 Jegkan desværre ikke dele din begejstring. Jeg vil gerne have (Vances) Bob Morane komplet - på dansk. En "komplet" udgave, sammenstykket af danske, norske og måske franske udgivelser, er ikke interessant for mig. Og heller ikke hvad jeg opfatter som komplet. Det er på dansk eller slet ikke.
Men norsk er jo næsten som at læse dansk. Hvordan tror du, jeg får samlet "Dan Cooper"?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Bob Morane fans se her

Indlæg af Erling Søby »

Jeg har norsk familie og kan godt læse norsk. Men jeg samler ikke på norske udgivelser, kun på danske. Og kunne i øvrigt aldrig finde på at samle på Dan Cooper.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Bob Morane fans se her

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg er glad for mine norske ting. "Dan Cooper" får vi nok aldrig at se på dansk igen, og jeg har de første 60 bind af den "Kronologiske Tex Willer", i farver! Den vil vi heller aldrig få et se på dansk. Aldrig som i ALDRIG.

Billede

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar