Conan 6 - ombyttede sider

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Conan 6 - ombyttede sider

Indlæg af Erling G-P »

Undertegnede har netop læst Conan 6 -Sorte statuer i månens skær.

Måtte efter noget forvirring konstatere at diverse sider er ombyttet - der springes fra side 48 til 53, hvorefter siderne herimellem kommer til sidst i historien (men dog før ekstramaterialet)

Har andre anskaffet dette album og konstateret samme problem, eller er jeg den eneste 'heldige'?

Har kigget på Shadowzones hjemmeside, men kan ikke finde nogen kontaktinformationer, så har ikke kunnet forespørge der.

Venlig hilsen
Erling G-P
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Conan 6 - ombyttede sider

Indlæg af Erling Søby »

Der er ingen ombytning i mit eksemplar - det ender med de sejler bort fra øen, og det regner jeg med er slutningen?
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
The Elder
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 354
Tilmeldt: 10. sep 2006, 14:20
Geografisk sted: Brøndby
Kontakt:

Re: Conan 6 - ombyttede sider

Indlæg af The Elder »

Sådan ender min også.
"Always Look On The Bright Side of Life
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Re: Conan 6 - ombyttede sider

Indlæg af Erling G-P »

Erling Søby skrev: 18. nov 2021, 11:16 Der er ingen ombytning i mit eksemplar - det ender med de sejler bort fra øen, og det regner jeg med er slutningen?
Spoiler alert!!

Interessant.. i min springer historien fra Olivia i gang med at befri Conan, til midt i kampen med kæmpeaben. Så følger sekvensen med galejen og slutsiden hvor de sejler bort. På næste side en helsides statue tegning, og så kommer sekvensen med befrielsen af Conan, flugt fra templet og indledningen på abekampen. Dernæst ekstramaterialet.

Tyder åbenbart på at noget er gået helt galt med mit eksemplar og at det burde kunne byttes.

Takker for svaret.

Venlig hilsen
Erling G-P
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Conan 6 - ombyttede sider

Indlæg af Erling Søby »

Ja, der er helt klart tale om en fejl, som ikke er gennemgående i alle eksemplarer.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Besvar