Store forventninger til E-voke

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Store forventninger til E-voke

Indlæg af GoogaMooga »

"Da går ungdom til dans / På dit bud, Sankte Hans!" Der er god grund til at danse af glæde denne midsommeraften. E-voke har været i euroklassikernes hjemland, Belgien! Lars og Lea har bl.a. besøgt Lombard og BD Must, men også Tegneseriemuseet i Bruxelles, hvor de har hentet inspiration til kommende udgivelser. Der bliver nemlig også plads til nogle euroklassikere i deres udgivelsesprogram. Jeg tror fortsat, det bliver overvejende newies fra deres forlag, men alene det, at de ikke stemmer i det velkendte kor, "Vi har fået alt det gamle", giver mig håb. For vi har ikke fået alt det væsentlige gamle, det er en myte! De holder kortene tæt ind til kroppen, men har dog allerede løftet sløret for et kommende one-shot fra Marcinelle mesteren Will, fan favorit i Danmark. Det skulle være hans mesterværk: "La 27éme lettre" fra 1990:

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 143
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Store forventninger til E-voke

Indlæg af LarsChristiansen »

Tak for det flotte Skt. Hans opslag Googamooga! :) – Og jo, vi har fundet fine klassiske sager – og du har helt ret i at en tur til Belgien har inspireret.
Jeg må dog straks varsle at vi vil ændre titlen på dette Will album til "Det 30. bogstav". Vi har fået indhentet et 'Ok' for det fra Willls arvinger.
Der er særlig pointe bag titlen, som vi ikke vil afsløre endnu da det måske nok er lidt af en 'spoiler'.

Vi har ganske rigtigt også fundet en del mere af det helt fine klassiske fra Belgien– og glæder os til at præsentere flere serier. De vil dog ikke nå ud i år men næste og kommende år. Så 'stay tuned' som man siger.
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Store forventninger til E-voke

Indlæg af maxus »

GoogaMooga skrev: 23. jun 2022, 18:06 "Da går ungdom til dans / På dit bud, Sankte Hans!" Der er god grund til at danse af glæde denne midsommeraften. E-voke har været i euroklassikernes hjemland, Belgien! Lars og Lea har bl.a. besøgt Lombard og BD Must, men også Tegneseriemuseet i Bruxelles, hvor de har hentet inspiration til kommende udgivelser. Der bliver nemlig også plads til nogle euroklassikere i deres udgivelsesprogram. Jeg tror fortsat, det bliver overvejende newies fra deres forlag, men alene det, at de ikke stemmer i det velkendte kor, "Vi har fået alt det gamle", giver mig håb. For vi har ikke fået alt det væsentlige gamle, det er en myte! De holder kortene tæt ind til kroppen, men har dog allerede løftet sløret for et kommende one-shot fra Marcinelle mesteren Will, fan favorit i Danmark. Det skulle være hans mesterværk: "La 27éme lettre" fra 1990:

Og hele tre Bob de Moor albums som aldrig har været udgivet på dansk før!!!

Krig i Kosmos
Mirakelskibet
Ferskvandspiraterne

E-voke rykker igen :D
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Store forventninger til E-voke

Indlæg af GoogaMooga »

maxus skrev: 24. jun 2022, 13:23
Og hele tre Bob de Moor albums som aldrig har været udgivet på dansk før!!!

Krig i Kosmos
Mirakelskibet
Ferskvandspiraterne

E-voke rykker igen :D
Ja, og det ældste går helt tilbage til 1948 ! :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar