The Modesty Blaise Artists (Illustrators Special) september 2022

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

The Modesty Blaise Artists (Illustrators Special) september 2022

Indlæg af GoogaMooga »

Jaaaaah! Nyt særnummer af illustrators med Modesty Blaise tegnerne! Jeg tager gerne Romero med, når jeg kan få alle de andre, inklusive paperback illustratorer. Nogen, der ved om Robert McGinnis illustrerede Modesty Blaise?

fra bookpalace.com:
Exhaustive examination of all the artists that depicted Modesty Blaise from Jim Holdaway, Enric Romero, John M Burns, Patrick Wright, Neville Colvin, Dick Giordano ... plus numerous paperback cover artists.

Packed with superb examples of all the artists' work, this extraordinary publication includes fascinating articles including never before seen script to sketch comparisons, insights and never before seen visuals of Modesty.
Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: The Modesty Blaise Artists (Illustrators Special) september 2022

Indlæg af Antaeus »

Jeg har set på denne da det kom frem at den kom ud. Men jeg har svært ved at se hvad jeg skal med den. Men man kunne kigge på den billige af udgaverne.
Jeg har alle historierne, det jeg får ekstra er at der sættes ord på hvordan de tegnede, men er det vigtigt? Ikke rigtig interessant.
Jeg synes rigtig godt om især Holdaway, men også Romero.
Og jeg kan se mange af de bedste paneler som original kunst på flere sider, umiddelbart mere interessant end en bog der bringer udvalgte.

Robert McGinnis har ikke lavet nogle striber. Jeg kender kun til de bogforsider du allerede selv kender.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: The Modesty Blaise Artists (Illustrators Special) september 2022

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 31. jul 2022, 00:34

Robert McGinnis har ikke lavet nogle striber.
Jeg mente illustreret bogforsider.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar