Luksusudgaver

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Luksusudgaver

Indlæg af Mogens »

Jeg har ærligt talt ikke styr på, hvor mange luksusudgaver, der bliver udsendt af forskellige serier i Danmark, men under min sommerferie i Holland besøgte jeg den hyggelige by Hoorn og rendte tilfældigvis ind en tegneseriebutik, hvor jeg faldt over en lækker sag med Red Kelly (eller Comanche, som han jo hedder på dé kanter). Jeg er helt vild med Hermanns streg og specielt med den stil, han lagde for dagen i sine tidlige tegneserieår. Jeg ved ikke helt, hvordan man skal beskrive stilen, men det bedste ord for mig er vel "sej". Ondskaben eller sejheden lyste simpelthen ud af tegningerne på en måde, som jeg ikke kender fra mange andre skabere. Well, heldigvis gav indehaveren mig lov til at tage et par fotos af tegningerne fra ekstramaterialet, som nærmest gør mig våd i trussen, hver gang jeg ser dem. :D

Jeg behøver vel næppe stille spørgsmålet, om der findes et marked for luksusudgaver i Danmark, men jeg kan garantere, at hvis jeg skulle løbe afsted med Eurojackpotten på 115 mio. €, så ville jeg med glæde sende så mange luksusudgaver ud på det danske marked, at Googa ville kløjs i aftenkaffen. :lol:


RK 1.jpg
RK 2.jpg
RK 3.jpg
RK 4.jpg
RK 5.jpg
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Luksusudgaver

Indlæg af Gimli »

Hermann i 70'erne og 80'erne er noget nær uovertruffen. Fede tegninger. Desværre er jeg næppe på luksusudgaver - så skal jeg også have råd til en større bolig. :lol:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Luksusudgaver

Indlæg af GoogaMooga »

:D På et tidspunkt var jeg så besat af tanken om at udgive luksusudgaver, at jeg købte ugens lottokupon et halvt års tid. Men som tiden går, må jeg erkende, at der skal prioriteres. Nu er det ikke bare pengemangel, men også tidsmangel.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Luksusudgaver

Indlæg af Antaeus »

Jeg kan rigtig godt lide luksusudgaver, især af de store klassikere.
Men hvis jeg har serierne i fin kvalitet så ville der skulle en hel del til at jeg genkøbte dem som luksusudgaver. Men havde jeg ingen af dem så ville jeg vælge luksusudgaven i mange tilfælde, hvis jeg skulle ud at købe nyt. I andre tilfælde ville jeg prioritere standardudgaver fremfor luksusudgaver hvis priserne er sat herefter.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar