Gunnar

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Gunnar

Indlæg af GoogaMooga »

Fandt en pæn "Gunnar" nr. 11 i genbrug til en tier. Den havde et "strygejern" langs ryggen, men ellers var den pæn. Jeg åd strygejernet, da "Gunnar" er svær at finde. Jeg tror faktisk, det er det eneste Gunnar album, jeg ejer. I det hele taget er Niels Roland svær at samle på; "Guder før Mørket" ser man aldrig.

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 876
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Re: Gunnar

Indlæg af Asger Pedersen »

Jeg vandt mit første Gunnar-album ved en konkurrence i Fagbladet - og en t-shirt! Jeg har vist fået samlet de fleste efterhånden, men det er rigtigt, de er ret sjældne. Jeg fik osse en Gunnar-tegning af Roland i Rundetårn, den er i Willy 5.
Men ellers er det nogle meget solidt fortalte historier, Gunnar.
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Gunnar

Indlæg af GoogaMooga »

Asger Pedersen skrev: 6. sep 2022, 15:37 Jeg vandt mit første Gunnar-album ved en konkurrence i Fagbladet - og en t-shirt! Jeg har vist fået samlet de fleste efterhånden, men det er rigtigt, de er ret sjældne. Jeg fik osse en Gunnar-tegning af Roland i Rundetårn, den er i Willy 5.
Men ellers er det nogle meget solidt fortalte historier, Gunnar.
Jeg så en stak til salg på et loppemarked for år tilbage, men der havde jeg allerede forkøbt mig og måtte melde pas. Det fortryder jeg nu.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Gunnar

Indlæg af Frank Madsen »

GoogaMooga skrev: 6. sep 2022, 16:17
Asger Pedersen skrev: 6. sep 2022, 15:37
GoogaMooga skrev: 6. sep 2022, 16:17Jeg tror faktisk, det er det eneste Gunnar album, jeg ejer. I det hele taget er Niels Roland svær at samle på; "Guder før Mørket" ser man aldrig.
Jeg har vist fået samlet de fleste efterhånden, men det er rigtigt, de er ret sjældne.
Jeg så en stak til salg på et loppemarked for år tilbage, men der havde jeg allerede forkøbt mig og måtte melde pas. Det fortryder jeg nu.
Netop derfor bør ALLE sikre sig et eksemplar af "Rolands Univers", straks det udkommer til oktober. :D

9788794015356_small.jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Besvar