Cinebook udgiver Cossacks #1

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg vil poste nogle billeder her, da jeg gerne vil høre jeres mening om denne nye stjerne, Ronan Toulhoat. Jeg tror helt sikkert, han har en gylden fremtid for sig, men jeg ved bare ikke - er det ikke lidt for moderne?

Billede

Billede

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af Erling Søby »

Han har efterhånden været med en 10 års tid (ifølge Bedetheque) og om han ligefrem bliver en stor stjerne tvivler jeg på. Det er da udmærket tegnet, men det ligner ærlig talt en streg, vi har set hos en del andre tegnere i nyere tid. Der er iøvrigt kommet ét af hans albums på dansk: Conan - Den sorte kolos, hvis nogen vil tjekke ham ud.

Hvis jeg skule anbefale en nyere tegner, der er værd at læse, så kunne det være Philippe Xavier, som vi har set på dansk med Conquistador og Tango.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af Antaeus »

Erling Søby skrev: 28. feb 2023, 22:25 Han har efterhånden været med en 10 års tid (ifølge Bedetheque) og om han ligefrem bliver en stor stjerne tvivler jeg på. Det er da udmærket tegnet, men det ligner ærlig talt en streg, vi har set hos en del andre tegnere i nyere tid.
Enig med Erling.
Og så er jeg ikke så glad for det glatte papir (det ligner det i hvert fald) og farvelægningen.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Det ligner noget, som dusinvis af andre franskmænd og belgiere laver i vore dage, og som ikke mindst udgives af Lombard.

Ikke at det er dårligt, det er bare metervare. Funktionel metervare, hvis historien er god. Ellers bare metervare.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg tror, jeg springer over. Det var mest det første billede, jeg var lidt betaget af.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg tror, jeg springer over. Det var mest det første billede, jeg var lidt betaget af.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af Mogens »

Erling Søby skrev: 28. feb 2023, 22:25 Hvis jeg skule anbefale en nyere tegner, der er værd at læse, så kunne det være Philippe Xavier, som vi har set på dansk med Conquistador og Tango.
Jeg har flere gange tjekket Tango ud på nettet, men tegningerne fangede ikke min interesse. Det ligner umiddelbart en metervare, for at bruge Carstens udtryk. Tager jeg fejl og burde jeg give serien en chance?
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 6. jun 2023, 00:01
Erling Søby skrev: 28. feb 2023, 22:25 Hvis jeg skule anbefale en nyere tegner, der er værd at læse, så kunne det være Philippe Xavier, som vi har set på dansk med Conquistador og Tango.
Jeg har flere gange tjekket Tango ud på nettet, men tegningerne fangede ikke min interesse. Det ligner umiddelbart en metervare, for at bruge Carstens udtryk. Tager jeg fejl og burde jeg give serien en chance?
Tango er udmærket læsning og underholdende, men ikke i de højere luftlag.
Jeg låner albummene på biblioteket - for de er værd at læse, men det er ikke noget jeg ville købe.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Cinebook udgiver Cossacks #1

Indlæg af GoogaMooga »

Ved da heller ikke, hvad jeg tænkte på, da jeg et øjeblik overvejede "Cossacks".
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar