Zoom lukker De Unævnelige

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af GoogaMooga »

Det er ikke kun oldies, der har det hårdt i Danmark. Selv en "god" newie som "De Unævnelige" må lukke. "Martin Milan" lukker også, men det gør ikke noget for mit vedkommende.

Billede

Det er lidt uforståeligt, at "De Unævnelige" må lukke. Den er pissegodt tegnet, og Yann og Conrad er kendte i Danmark. Men sådan kan det gå. Nu sidder jeg med et enkelt bind, hvad skal jeg bruge det til? Kan kun sælges med tab, øv.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af Gimli »

Hvis det er et rigtigt godt tegnet album Googa, hvorfor så sælge det? Hvorfor ikke gemme det og tage det frem og nyde albummet, når det kan glæde dig?
dernice
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 252
Tilmeldt: 3. mar 2010, 21:29

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af dernice »

Jeg lånte albummet på biblio, og fandt historien usammenhængende og jævn kedelig. Faktisk så meget at jeg ikke læste det helt til ende…
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af GoogaMooga »

Gimli skrev: 7. maj 2023, 11:30 Hvis det er et rigtigt godt tegnet album Googa, hvorfor så sælge det? Hvorfor ikke gemme det og tage det frem og nyde albummet, når det kan glæde dig?
Det kan også være, at jeg gør. Men jeg har det svært med lukkede serier.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af Maximum »

Det er jo altid aergeligt nar serier lukker after kun nogle fa albums.
Jeg var selv aldrig interesserede i De Unævnelige, men jeg havde kobte de nye Martin Milan albums.
Jeg beholder dem skam, samt de gamle der var udgivet, bare surt der ikke udkommer flere.
roedspar
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. jun 2018, 22:47

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af roedspar »

ja lidt surt med dem der lukker men men ................... rødskæg fortsatte jo.
og hvorfor ikke håbe på samme koncept med forudbestillinger

Jeg har i hvertfald en drøm om at få følgende

Rødskæg ( naturligvis )
Saga nr. 10 og 11 ( kommer oktober 23 )
Sandman de luxe bind 10
Martin milan afsluttet
Natacha afsluttet
De unævnelige ( sjovt nok startede den åbentbart godt ud)
XIII

så der er da rigeligt at tage fat på - jeg betaler gerne noget ekstra pr bog.
køber ret meget hver md. men zoom har nu min reducerede interesse da jeg ikke er til pondus og flip og flop
roedspar
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. jun 2018, 22:47

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af roedspar »

ja og så glemte jeg lige bob morane og for et pænt stykke tid siden hørte jeg fra paw at jerry spring 5 kom , men den mangler endnu

kunne være interessant at være mere klar på hvad der skal til for fortsættelser af " lukkede serier " og please lad os ikke kalde dem fejebakke forlag . De løfter en prisværdig opgave
lad os drøfte hvordan vi udbreder forhåndskendskabet ( læs bestillingerne ), sådan nogle kan komme i hus
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Zoom lukker De Unævnelige

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg tror, Rødskæg når i mål, den synes at have fundet sit leje. Af XIII fik vi alt af Vance. Jeg købte også de to fra Faraos, men da den lukkede, så jeg ingen grund til at fortsætte med Cinebook.

De Unævnelige på et andet forlag er ikke utænkeligt. Men den kan være sværere at fortsætte end Rødskæg, der i forvejen var kendt i Danmark.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar