E-voke tips for hele 2024

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

E-voke tips for hele 2024

Indlæg af GoogaMooga »

De tre spejdere 1 (januar 2024)
Ringo 2 (marts 2024)
Rødskæg 7 (juni 2024)
Panterne 3 (juni 2024)
De tre spejdere 2 (juli 2024)
Rødskæg 8 (december 2024)

Desuden udkommer der en hemmelig serie i maj, som selvfølgelig lige skal tjekkes. Det kunne jo være en oldie... :wink:
Seks fede euroklassikere til mig - mon noget andet dansk forlag kan slå den på et år?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Antaeus »

Jeg skal også læse alle de ovennævnte og herudover skal jeg også læse følgende fra E-voke (jeg medtager alle deres kommende udgivelser, som lige er postet på E-vokes side):

Golden Dogs
Tidsmaskinen
Agent 327
Ringo
Siberia (men den engelske udg. da jeg købte den samlede udgave for en del tid siden før E-voke bragte den på banen)
Giften
Storm
Rødskæg
Barelli
Et juleeventyr
Bob de Moor album
Zarens Kurer
Klodernes kamp
Les Miserables (hvorfor hedder den ikke De Elendige?)
Al & Brock

Og muligvis andre.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Mogens »

Af de udgivelser, der kommer i 2024, skal jeg have følgende:

- De tre spejdere
- Forbandet være du
- Lonesome
- Den ekstraordinære rejse
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af GoogaMooga »

Mogens skrev: 4. jun 2023, 22:57 Af de udgivelser, der kommer i 2024, skal jeg have følgende:

- De tre spejdere
- Forbandet være du
- Lonesome
- Den ekstraordinære rejse
Er det Carlos Puerta, der har tegnet "Forbandet være du"? Så vil jeg måske overveje den.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 4. jun 2023, 22:57 Af de udgivelser, der kommer i 2024, skal jeg have følgende:

- De tre spejdere
- Forbandet være du
- Lonesome
- Den ekstraordinære rejse
Jeg læste de tre første Den Ekstraordinære Rejse som havde mange gode takter, men jeg synes at afslutningen løb fuldstændig ud i sandet i forhold til de første to ganske underholdende album, som for mig lagde op til noget helt andet end det vi fik i nr. 3.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Mogens »

Indtil videre har jeg kun læst nummer 1 og 2 sammen med min datter. Nummer 3 og 4 står urørt i reolen.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af GoogaMooga »

GoogaMooga skrev: 4. jun 2023, 23:04
Er det Carlos Puerta, der har tegnet "Forbandet være du"? Så vil jeg måske overveje den.
Nå, det var det så ikke.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Mogens »

Jo, det er faktisk Carlos Puerta, der har stået for tegnearbejdet i "Forbandet være du". Han tegnede jo også "Den røde baron". Nogle folk kan lide den maleriske stil, andre ikke. Jeg synes, at den er meget fed, også selvom flowet i læsningen kan halte lidt som konsekvens. :)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af GoogaMooga »

Mogens skrev: 4. jun 2023, 23:42 Jo, det er faktisk Carlos Puerta, der har stået for tegnearbejdet i "Forbandet være du". Han tegnede jo også "Den røde baron". Nogle folk kan lide den maleriske stil, andre ikke. Jeg synes, at den er meget fed, også selvom flowet i læsningen kan halte lidt som konsekvens. :)
Den skal på listen! :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 4. jun 2023, 23:42 Jo, det er faktisk Carlos Puerta, der har stået for tegnearbejdet i "Forbandet være du". Han tegnede jo også "Den røde baron". Nogle folk kan lide den maleriske stil, andre ikke. Jeg synes, at den er meget fed, også selvom flowet i læsningen kan halte lidt som konsekvens. :)
Jeg sprang Den Røde Baron over, de tegninger trak slet ikke som tegneserie.
Tegningerne husker jeg egentlig som gode, men alt for billedagtige og noget jeg måske vil kigge på som enkeltstående billede, ikke noget jeg finder tiltrækkende som tegneserie.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af GoogaMooga »

Antaeus skrev: 4. jun 2023, 23:47
Mogens skrev: 4. jun 2023, 23:42 Jo, det er faktisk Carlos Puerta, der har stået for tegnearbejdet i "Forbandet være du". Han tegnede jo også "Den røde baron". Nogle folk kan lide den maleriske stil, andre ikke. Jeg synes, at den er meget fed, også selvom flowet i læsningen kan halte lidt som konsekvens. :)
Jeg sprang Den Røde Baron over, de tegninger trak slet ikke som tegneserie.
Tegningerne husker jeg egentlig som gode, men alt for billedagtige og noget jeg måske vil kigge på som enkeltstående billede, ikke noget jeg finder tiltrækkende som tegneserie.
Jeg er heller ikke så vild med den maleriske stil, men jeg synes, Puerta gør det godt. Don Lawrence derimod, kan jeg godt være foruden.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Mogens »

GoogaMooga skrev: 4. jun 2023, 23:58 Don Lawrence derimod, kan jeg godt være foruden.
Jeg har alle dage været fascineret af Kampen om Trigoria, som kom i Super Serien, mens Storm aldrig rigtig har fanget mig. Jeg har købt 4-5 af E-vokes udgivelser, men jeg synes, at historierne virker for naive eller for simple, så jeg er sprunget fra igen. Desværre, for jeg kan virkelig godt lide hans tegnestil.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Antaeus »

GoogaMooga skrev: 4. jun 2023, 23:58
Antaeus skrev: 4. jun 2023, 23:47
Mogens skrev: 4. jun 2023, 23:42 Jo, det er faktisk Carlos Puerta, der har stået for tegnearbejdet i "Forbandet være du". Han tegnede jo også "Den røde baron". Nogle folk kan lide den maleriske stil, andre ikke. Jeg synes, at den er meget fed, også selvom flowet i læsningen kan halte lidt som konsekvens. :)
Jeg sprang Den Røde Baron over, de tegninger trak slet ikke som tegneserie.
Tegningerne husker jeg egentlig som gode, men alt for billedagtige og noget jeg måske vil kigge på som enkeltstående billede, ikke noget jeg finder tiltrækkende som tegneserie.
Jeg er heller ikke så vild med den maleriske stil, men jeg synes, Puerta gør det godt. Don Lawrence derimod, kan jeg godt være foruden.
Don Lawrence kan jeg godt lide, men havde stadig foretrukket almindelige tegninger.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 5. jun 2023, 00:05
GoogaMooga skrev: 4. jun 2023, 23:58 Don Lawrence derimod, kan jeg godt være foruden.
Jeg har alle dage været fascineret af Kampen om Trigoria, som kom i Super Serien, mens Storm aldrig rigtig har fanget mig. Jeg har købt 4-5 af E-vokes udgivelser, men jeg synes, at historierne virker for naive eller for simple, så jeg er sprunget fra igen. Desværre, for jeg kan virkelig godt lide hans tegnestil.
Der er kommet 5 samlebind med Trigan Empire på hver cirka 240 sider (engelsksproget).
https://www.google.com/search?q=The+Ris ... 4&dpr=1.25
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: E-voke tips for hele 2024

Indlæg af Mogens »

Har du selv købt dem og kan du anbefale dem (jeg kender jo kun det ene album på dansk)? Og hvis ja, ved du tilfældigvis, hvor man kan finde dem til en fornuftig pris? :wink:
Besvar