Jerry Spring nr. 3

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1844
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af Erling Søby »

Ja, det var også bare et umiddelbart bud fra mig. Men uanset hvor de så er fra, der er vel rigeligt at tage fra, så er det sammenklippede forsider. Men om det er den ene eller den anden tegning, det er ikke ligefrem ikoniske forsider, så gør det ikke det store forskel.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af Jack J »

GoogaMooga skrev: 19. feb 2024, 16:20 Hej Jack J, tak for din støtte til Jerry Spring. Det er en forkert forside, problemet opstod fordi både bind 3 og 4 udkom samtidigt, og der derfor var to grafikere på. Bind 3 bruger bind 4's forsidemotiv, bare anderledes placeret og med grøn baggrund. Hvis jeg kunne have fået lov til at læse korrektur også på forsiderne, var det aldrig sket.

Jeg er klar over, at det er et penge-spørgsmål, men nå jeg nu har ydet et tilskud for at få det fikset. Har du læst hele denne tråd? 10.000 kr. er ikke den store udgift for at redde denne vigtige serie og have æren i behold.
Ja, jeg har læst det hele. Min kommentar om penge var generel (om små forlag), og ikke lige stilet mod denne udgivelse. Tak for svar om de to bind.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af GoogaMooga »

Jack J, jeg tror nu økonomi spiller en rolle også hos de store forlag. Intégraler vil altid være en stor satsning, og går det galt, kan man godt sige, det går helt galt, alt efter hvordan man anskuer det.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af GoogaMooga »

Har hørt fra Paw. Vi når i mål med Jerry 3 og 5. Så skal der tages selfie (victory spread)!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 393
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af Jack J »

GoogaMooga skrev: 1. mar 2024, 12:04 Har hørt fra Paw. Vi når i mål med Jerry 3 og 5. Så skal der tages selfie (victory spread)!
Genoptryk af #3!? :shock:

Har "man" hørt noget om en dato for #5?
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af benadikt »

GoogaMooga skrev: 1. mar 2024, 12:04Har hørt fra Paw. Vi når i mål med Jerry 3 og 5...
Har du nogen ca. datoer?
Jeg er mest spændt på nr. 5. Men jeg køber også nr. 3 med den "rigtige" forside.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af GoogaMooga »

benadikt skrev: 4. mar 2024, 15:54
GoogaMooga skrev: 1. mar 2024, 12:04Har hørt fra Paw. Vi når i mål med Jerry 3 og 5...
Har du nogen ca. datoer?
Jeg er mest spændt på nr. 5. Men jeg køber også nr. 3 med den "rigtige" forside.
Paw har lovet mig, at han vil gøre sit bedste til, at serien når i mål, inden jeg dør. Da lægerne har givet mig mindre end et år, kan jeg kun håbe på, at det bliver i år.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af benadikt »

GoogaMooga skrev: 4. mar 2024, 17:13... Da lægerne har givet mig mindre end et år...
Det var dog trist. Hvilken sygdom?
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af GoogaMooga »

benadikt skrev: 4. mar 2024, 19:46
GoogaMooga skrev: 4. mar 2024, 17:13... Da lægerne har givet mig mindre end et år...
Det var dog trist. Hvilken sygdom?
Tarmkræft, med metastaser til leveren.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
redneck
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. mar 2008, 08:41
Geografisk sted: Odense

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af redneck »

Det er jeg ked af at høre, GoogaMooga. Jeg ønsker dig alt det bedste inkl. at lægernes prognoser bliver gjort til skamme.
Ja, jeg hedder Morten! Og skriver om tegneserier på Nummer9.dk - https://nummer9.dk/author/mortentjalve/
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af GoogaMooga »

redneck skrev: 4. mar 2024, 20:29 Det er jeg ked af at høre, GoogaMooga. Jeg ønsker dig alt det bedste inkl. at lægernes prognoser bliver gjort til skamme.
Tak, redneck. Jeg vil prøve at modbevise dem.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
benadikt
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2384
Tilmeldt: 5. jul 2005, 14:54
Geografisk sted: Færøerne

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af benadikt »

GoogaMooga skrev: 4. mar 2024, 21:15... Jeg vil prøve at modbevise dem.
Det er den rigtige ånd! Lad os håbe det bedste.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed."
(Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 793
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af Mogens »

Shit, det lyder godt nok slemt. Jeg ville ikke kunne være i mig selv, hvis jeg havde fået sådan en dødsdom. :(

Det er vel malplaceret at ønske dig god bedring, for det er der jo ingen aspekter i, men jeg håber, at du formår at finde en uendelig kraft i dig selv til at holde denne ondsindede sygdom fra døren så længe som muligt. :|
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23024
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af GoogaMooga »

Ja, det er hårdt, tænker på det konstant. Ikke desto mindre fortsætter jeg med at samle, sælge, og få lukket nogle huller. Her til aften min sidste kassette til The Complete EC Library. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7190
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Jerry Spring nr. 3

Indlæg af Carsten Søndergaard »

For dælen, Googa, det er tungt at høre. Og naturligvis ubeskriveligt tungt for dig at bære på. En lillebitte smule trøst at vide, at du er en fighter, det ved vi alle. Må de højere skylag sende dig lys og udholdenhed og kærlighed.
GoogaMooga skrev: 4. mar 2024, 23:13Ikke desto mindre fortsætter jeg med at samle, sælge, og få lukket nogle huller. Her til aften min sidste kassette til The Complete EC Library. :)
Og ja, sådan skal det være.

Alt godt til dig, min gamle frænde.
Besvar