Gode tilbud. Danske udgivelser

Debat om priser, butikker, hjemmesider, auktioner m.m.
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 797
Tilmeldt: 8. dec 2003, 23:12
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst

Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Spærhage »

Ja, det her er ment som en tråd hvor vi kan poste et godt tilbud. Faraos' Carl Barks Samlede Værker på tilbud ville have været et oplagt emne, havde denne tråd været der for en måneds tid siden. Men bedre sent end aldrig:

Faraos har åbenbart også været i kær'steri med Cobolt og fået medgift ud af det. Se bare:

http://www.faraos.dk/Comic/Vare/DK-Comics/Tilbudsalbums

Der er kommet gode tilbud på bl.a. Epoxy, lidt Garfield, Daan Jippes, Dimensionsdetektiven og så måske lidt overraskende Hernandez' Palomar-ting. Jeg tænkte: er det ikke én af de gutter der kommer på Komics i år? Hvorfor så lige kaste dem ud af lagerbygningen lige nu? Nå -sådan er det vel i et hvert godt ægteskab: der bliver kastet lidt rundt med inventaret fra tid til anden...

Blandt skraldet der lå tilbage da gommen var gået, har man tilsyneladende fundet det besværet værd at sætte det på nettet, og så skidt er det da skam bestemt heller ikke:

http://cobolt.dk/Graphic_novels-KUP%21.html

Ser du nogle andre gode tilbud i din vej rundt på nettet eller andre steder, så kast det endellig herind. Det kunne jo gøre andre glade :-)

/Spærhage
"-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... "
(Timon, fra 'Timon og Pumpa')
Brugeravatar
Mirko Woelck
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 392
Tilmeldt: 27. nov 2003, 15:43

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Mirko Woelck »

Selvom Blacksad bd. 3 - arctic nation ikke er en 'ren' Cobolt-udgivelse, så er den vist også med i 'Cobolt-sale', da jeg så den på tilbud til 99,50 i butik.
MICHAELSEN
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 96
Tilmeldt: 20. dec 2012, 11:45

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af MICHAELSEN »

Nu ka' man få læst op på klassikerne... og det endda til en flad 10'er... i FØTEX!
Godt at gamle Mærsk Mc-Kinney Møller ikke nåede at opleve det :lol:
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Thomas S »

Den er ikke en tier værd :-D
Brugeravatar
JAlbertsen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 284
Tilmeldt: 24. aug 2005, 21:14
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af JAlbertsen »

Spærhage skrev:måske lidt overraskende Hernandez' Palomar-ting. Jeg tænkte: er det ikke én af de gutter der kommer på Komics i år? Hvorfor så lige kaste dem ud af lagerbygningen lige nu?
Det er nu faktisk hans bror der kommer :-)
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 797
Tilmeldt: 8. dec 2003, 23:12
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Spærhage »

JAlbertsen skrev:
Spærhage skrev:måske lidt overraskende Hernandez' Palomar-ting. Jeg tænkte: er det ikke én af de gutter der kommer på Komics i år? Hvorfor så lige kaste dem ud af lagerbygningen lige nu?
Det er nu faktisk hans bror der kommer :-)
Nå ja, det afslører jo så bare hvor meget jeg er inde i den klans arbejder. Men så forstår jeg det jo så lidt bedre...

/Spærhage
"-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... "
(Timon, fra 'Timon og Pumpa')
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Karl-E. »

MICHAELSEN skrev:Nu ka' man få læst op på klassikerne... og det endda til en flad 10'er... i FØTEX!
Godt at gamle Mærsk Mc-Kinney Møller ikke nåede at opleve det :lol:
Tak for tippet! Jeg fik datteren til at smutte forbi efter et eksemplar, jeg gir' nemlig gerne en tier for at få nysgerrigheden styret :shock:
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
MICHAELSEN
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 96
Tilmeldt: 20. dec 2012, 11:45

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af MICHAELSEN »

Karl-E. skrev: ... jeg gir' nemlig gerne en tier for at få nysgerrigheden styret :shock:
Sådan tænkte jeg nemlig også :wink:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af GoogaMooga »

Faraos pakker Corto til tilbud:

Alle Corto Maltese titler fra Forlaget Faraos [Pakketilbud] - Spar 15%

Køb alle Corto Maltese som Forlaget Faraos Cigarer har udgivet og spar 15 %
Gælder følgende titler :

•Corto Maltes: Afrikas horn (Hugo Pratt)
•Corto Maltese: Den caribiske suite (Hugo Pratt)
•Corto Maltese: Det gyldne hus i Samarkand (Hugo Pratt)
•Corto Maltese: I piraternes fodspor (Hugo Pratt)
•Corto Maltese: I Sibirien (Hugo Pratt)
•Corto Maltese: Legenden om Venedig (Hugo Pratt)
•Corto Maltese: Mu
•Corto Maltese: Balladen om det fordømte hav
•Corto Maltese: Keltiske ballader
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Thomas S »

MICHAELSEN skrev:
Karl-E. skrev: ... jeg gir' nemlig gerne en tier for at få nysgerrigheden styret :shock:
Sådan tænkte jeg nemlig også :wink:
I kan give mig ret bagefter :-)
TorbenB
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. feb 2007, 22:31

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af TorbenB »

OK, dette er ikke en dansk udgivelse, men jeg fandt ikke en tråd for udenlandske tilbud. I hvert fald: Jeg gik i dag forbi Arnold Busck på Købmagergade (Kbh) - og det gjorde jeg så alligevel ikke, for uden for butikken stod Art Spiegelmans "Breakdowns" til sølle 30 kr. Der er tale om den udvidede udgave fra 2008.
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af D@niel »

Sorry, det her er heller ikke en dansk udgivelse. Igen Arnold Busck i Købmagergade. Mickey Mouse daily strips vol. 1+2 fra Fantagraphics. Der lå kun 2-3 eksemplarer af hver. Ved ikke om de har flere gemt i baglokalerne.
Vedhæftede filer
mm_ab.jpg
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af D@niel »

40% på komikkens webshop resten af søndagen, dér kan man godt gøre nogle gode fund.
https://komikken.dk/forside
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af D@niel »

Der tilkommer porto, det er i orden. Der er også 5 kr administrationsgebyr. Og jo, det er fair nok at blive betalt for arbejdet, men den skær alligevel lidt i øjnene på en regning fra en tegneserieforretning.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Gode tilbud. Danske udgivelser

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Jeg troede lige, det var en ny tråd, og kom til at kigge på, hvad Faraos egentlig har på tilbud jf. Spærhages første post.

Meget sjovt at se, at tre danske tegneserieudgivelser kan fås for kun 10 kr. "Courtney Crumrin" 1, "Bizarro" 1 og "Kli-k-toris" i minicomicsudgave. Så følger en hel masse ting til 29,95, hærskarer af ikke mindst Arboris-album, men også mange Ultima-album (fra 1990'erne) og enkelte Egmont- og Bogfabrikken-album ... og Jumbobøger og ukurante numre af meget gamle albumserier fra Carlsen, nogle op mod 30 år gamle, som fx "Kurt Dunder" nr. 1, der udkom i 1991, og stadig er værd at læse. Men også nyere Zoom-album som "Basserne 100%". Og små perler som kinesiske Zhang Lins "Remember" og "Orange", "Garfield minus Garfield", "Slim nr. 7", "Gale streger" og ti af de tolv danske "Bone"-udgivelser. Og Kazoom- og Zoom-album med "Erling". Spøjst at "Erling" er udgivet af både Kazoom og Zoom!

Efter få tilbud til 39,95 stiger prisen til 49,95. Fremragende udgivelser som "Perkeros", "Livet er godt, hvis man kan holde det ud", "Angelus" , "Sabotage i Viborg", "Gringos Locos", "Jules Verne juniors ekstraordinære oplevelser" og "U-strålen" fås til denne spotpris. Det er ikke gode og prisbillige tegneserier, verden mangler ;-)
Besvar