PullLists

Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 224
Tilmeldt: 24. nov 2003, 17:04
Geografisk sted: Gammel Kongevej

PullLists

Indlæg af Cav »

Hvordan ser jeres pulllists ud for næste uge? Min er som følger:

-Batman #685
-Captain America #46
-Daredevil #115
-Fantastic Four #563
-Final Crisis #7 (OF 7)
-Final Crisis Revelations #5 (OF 5)
-Incredible Hercules #125
-Marvels Eye Of Camera #3 (OF 6)
-New Avengers #49
-Superman #684
-Trinity #35
-Ultimate Spider-Man #130
-Umbrella Academy Dallas #3 (OF 6)

Jeg glæder mig til at se om Grant Morrison får fulgt Final Crisis ordentligt til dørs. Indtil videre har jeg været glimrende underholdt, men der er stadig et par payoffs tilbage før jeg vil kaste den endelige dom. Men jeg har været meget mere begejstret for Final Crisis end Secret Invasion, som løb totalt ud i sandet.

Incredible Hercules er efter min mening Sleeper Hit of the Year, en altid underholdende, frisk titel, som slet ikke får nok opmærksomhed. Men Fred van Lente's stjerne er på vej op, og det trækker forhåbentligt så mange læsere til at titlen ikke bliver lukket.

Kurt Busiek's forsættelse til MARVELS, "Eye of the Camera" kan stadig gå begge veje, nummer 3 bliver muligtvis det sidste nummer jeg køber i serien.

Trinity er til gengæld ved at få mig overbevist. Jeg har været tæt på at droppe den flere gange, men er efterhånden ved at blive okay vild med den.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: PullLists

Indlæg af Christian Aarestrup »

Hvad er en pulllist?
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 224
Tilmeldt: 24. nov 2003, 17:04
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Re: PullLists

Indlæg af Cav »

En liste med de ting din butik ligger i skuffen til dig.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: PullLists

Indlæg af Christian Aarestrup »

Og du taler om en uge frem - fuck!
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: PullLists

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Det bliver noget med en masse X-Men - Uncanny, Ultimate, Astonishing, Wolverine, Wolverine Origins, Ultimate Origins - har ik helt styr på, hvad der kommer hvornår, men har ik været dernede i to uger, så der må ligge lidt af det hele :mrgreen:

Og så den nye historie i BPRD - The Black Godess.

Jeg er altid lidt bagud, fordi jeg ikke kommer hver uge, så jeg fik aldrig fulgt ordentlig med i Secret Invasion, fordi den nåede at få et dårligt rygte, før jeg overhovedet fik købt nogle issues og så gad jeg sq ik rigtig. Synes altså nogle gange at jeg løber sur i alle de der "nu-laver-vi-lige-en-Marvelverdensomspændende-story-arc-for-at-få-folk-hooked-på-nogle-flere-titler"-historier...
Brugeravatar
WeirdSpace
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 242
Tilmeldt: 10. feb 2007, 15:19
Geografisk sted: Foran en computer
Kontakt:

Re: PullLists

Indlæg af WeirdSpace »

Det var sgu' da ikke sådan lige at finde ud af. Om alt går vel, så er det noget i retning af:


Batman #685
Blue Beetle #35
Final Crisis #7
Final Crisis Revelations #5
Justice Society Of America #23
Legion Of Super-Heroes #50
Trinity #35
War That Time Forgot #9
Wildcats #7
Savage Dragon #144
Captain America #46
Daredevil #115
Fantastic Four #563
Ghost Rider Danny Ketch #4
Marvels Eye Of The Camera #3
New Avengers #49
Nova #21
Ultimate Spider-Man #130
Sheena: Dark Rising #3

Det bliver fedt nok at få afsluttet Final Crisis. Den har jeg ikke været så imponeret af. Trinity skulle have været kvalt ved fødslen. Det ligner hverken fugle eller fisk.

Legion of Super-Heroes lukker med #50. Det er surt show. Det har været en ganske fortrinlig serie.

Fantastic Four bliver snart fjernet fra listen. Millar og Hitch er bare ikke gode på den serie. Tænk at det er de samme der lavede Ultimates.

Ellers er der masser at glæde sig til. En overset serie som jeg godt vil flage op, er Savage Dragon. Efter Erik Larsen er stoppet som publisher og koncentrerer sig om at skrive og tegne igen, er det efter min ydmyge mening igen noget af det bedste på det amerikanske marked.
Michael Pilgaard, fanboy at large
WeirdSpace, et sært sted siden 2003
Brugeravatar
Kim Larsen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 19. nov 2003, 17:06
Geografisk sted: Hjørring

Re: PullLists

Indlæg af Kim Larsen »

Holy crap I læser meget ... nu kommer jeg kun i Comicexpress en gang hver anden/tredje måned, så hvad der lige ligger og venter på mig ved jeg ikke, men jeg læser kun:

Hellboy
BPRD
Umbrella Academy
100 Bullets

... i den rækkefølge.
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 224
Tilmeldt: 24. nov 2003, 17:04
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Re: PullLists

Indlæg af Cav »

Jeg synes Millar & Hitch's FF, efter en lidt langsom start, virkeligt er ved at blive fed. Millar er ret god til det der med at blande store kocepter med noget ægte menneskelighed, hvilket giver nogen fede scener.
Hvis man skal være ude med riven efter nogen i den sammenhæng er det efter min mening Hitch, som godt kan se lidt slatten ud når han inker sig selv. Serien har simplethen været lidt for ujævnt tegnet.
Har du slet ikke kunnet lide noget ved den WeirdSpace?

Savage Dragon er til gengæld ikke min kop the, selv om Erik Larsens "genopliv-de-gamle-golden-age-helte-historie" virker ret sjov. Er det også ham der står bag "next issue-konceptet"?

BPRD bliver bare bedre og bedre. The Black Godess startede rigtigt stærkt, og The Wild Hunt har også fået HellBoy tilbage på sporet efter en lang periode hvor det har været langt sjovere at læse spin-off titlerne synes jeg.

Jeg vidste slet ikke at der blev udgivet en Legion of Superheroes-serie nu om dage!? Jeg troede serien var på vej til en relaunch efter Legion of Three Worlds sluttede? Den er til gengæld så fuldstændig vanvittig at man må tage hatten helt af for den. Synd den kommer så langsomt ud!
Brugeravatar
WeirdSpace
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 242
Tilmeldt: 10. feb 2007, 15:19
Geografisk sted: Foran en computer
Kontakt:

Re: PullLists

Indlæg af WeirdSpace »

Cav skrev:Jeg synes Millar & Hitch's FF, efter en lidt langsom start, virkeligt er ved at blive fed. Millar er ret god til det der med at blande store kocepter med noget ægte menneskelighed, hvilket giver nogen fede scener.
Hvis man skal være ude med riven efter nogen i den sammenhæng er det efter min mening Hitch, som godt kan se lidt slatten ud når han inker sig selv. Serien har simplethen været lidt for ujævnt tegnet.
Har du slet ikke kunnet lide noget ved den WeirdSpace?
Serien er blevet bedre som den er skredet frem, men den har for mig aldrig nået højere end middelmådig. Det er ikke decideret dårligt, det er bare heller ikke rigtig godt, og når man ved hvad Millar & Hitch kan levere, så var min forventning noget med lidt mere gods i. Billedsiden er OK, men jeg savner Neary som inker til at give det sidste touch.
Cav skrev:Savage Dragon er til gengæld ikke min kop the, selv om Erik Larsens "genopliv-de-gamle-golden-age-helte-historie" virker ret sjov. Er det også ham der står bag "next issue-konceptet"?
Det med at genoplive den gamle Golden-Age helte i Savage Dragon synes jeg ikke er så interessant. Det gør de langt bedre i Project: Superpowers fra Dynamite. Det er mere alle de andre overraskende ting han laver. Erik er idémanden bag Next-Issue. Han har leveret den ene af historierne, men det er forskellige tegnere og forfattere. Savage Dragon er helt klart en serie der appellerer til en bestemt smag i tegneserier, og det er også en serie der favoriserer dem der har læst et stykke tid.
Cav skrev:Jeg vidste slet ikke at der blev udgivet en Legion of Superheroes-serie nu om dage!? Jeg troede serien var på vej til en relaunch efter Legion of Three Worlds sluttede? Den er til gengæld så fuldstændig vanvittig at man må tage hatten helt af for den. Synd den kommer så langsomt ud!
Der bliver talt om en eller anden form for relaunch efter Legion of Three Worlds og Legion of Superheroes #50, men lige hvad det bliver og hvornår, har de ikke meldt ud. Det lyder som om der er lidt ondt blod mellem Jim Shooter og nogle chefer hos DC, som kræver nogle fyringer/rokeringer inden Legion of Superheroes bliver genoptaget.
Michael Pilgaard, fanboy at large
WeirdSpace, et sært sted siden 2003
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: PullLists

Indlæg af Robin »

Her er min:
Batman #685
Final Crisis #7
Final Crisis Revelations #5
Justice Society Of America #23
Legion Of Super-Heroes #50
Trinity #35
Savage Dragon #144
Captain America #46
Daredevil #115
Fantastic Four #563
Ghost Rider Danny Ketch #4
Marvels Eye Of The Camera #3
New Avengers #49
Ultimate Spider-Man #130
-Superman #684
-Trinity #35
-Ultimate Spider-Man #130
og hvis der er noget x-men, så tager vi det med!
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 224
Tilmeldt: 24. nov 2003, 17:04
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Re: PullLists

Indlæg af Cav »

Jeg er desværre først begyndt at læse DC for ganske nyligt, så jeg er gået glip af alt det fede Geoff Johns har skrevet (han er hurtigt ved at blive en af mine yndlingsforfattere). Især er jeg træt af at jeg ikke har fået læst JSA, men mon ikke der kommer en fin samling nu hvor Geoff Johns snart forlader titlen?

Alle siger at det er den bedste titel DC udgiver for tiden. Hvad siger i?
Cav
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 224
Tilmeldt: 24. nov 2003, 17:04
Geografisk sted: Gammel Kongevej

Re: PullLists

Indlæg af Cav »

Til gengæld er det meget lang tid siden jeg har købt X-titler, bortset fra Warren Ellis' Astonishing X-Men.
Jeg har simplethen ikke tålmodighed til det, heller ikke selv om det er Ed Brubaker eller Fraction der skriver. Jeg kan ikke se fidusen i at de skulle føjte rundt ude i rummet i så lang tid, og selv om jeg godt ved at de er kommet hjem igen og har skiftet base til San Fransisco og alt det der så kan jeg bare ikke hægte mig på igen.
Går jeg glip af noget?
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: PullLists

Indlæg af Robin »

Jeg har det lige som cav mht. x-titlerne. Jeg køber dem alligevel. Sidst jeg "stod af" havde jeg et farligt hyr med at støve "back issues" op, da jeg fortrød! Omring Uncanny x-men 500 sker der lidt, men jeg er ved at miste interessen allerede ved 504- Jeg har læst DC ALTID, så glæd dig til Geoff Johns' run på JSA. Det er rigtigt godt!
mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
WeirdSpace
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 242
Tilmeldt: 10. feb 2007, 15:19
Geografisk sted: Foran en computer
Kontakt:

Re: PullLists

Indlæg af WeirdSpace »

Cav skrev:Jeg er desværre først begyndt at læse DC for ganske nyligt, så jeg er gået glip af alt det fede Geoff Johns har skrevet (han er hurtigt ved at blive en af mine yndlingsforfattere). Især er jeg træt af at jeg ikke har fået læst JSA, men mon ikke der kommer en fin samling nu hvor Geoff Johns snart forlader titlen?

Alle siger at det er den bedste titel DC udgiver for tiden. Hvad siger i?
Det er vidst kun de sidste numre som ikke er tilgængelig som trades, og det er absolut i orden hele vejen. Om det er den bedste serie fra DC lige nu... Måske... Det er i hvert fald en af de serier der kæmper om førstepladsen hos mig.
Cav skrev:Til gengæld er det meget lang tid siden jeg har købt X-titler, bortset fra Warren Ellis' Astonishing X-Men.
Jeg har simplethen ikke tålmodighed til det, heller ikke selv om det er Ed Brubaker eller Fraction der skriver.
Jeg gik helt kold i x-titlerne ved Age of Apocalypse. Et par gange har jeg prøvet at vende tilbage, men uden held. Mit sidste forsøg var det første år med Brubaker på Uncanny X-Men. Jeg kan bare ikke mønstre interessen længere. De bliver ved med at rode rundt i de samme historier og lave retcon efter retcon. Warren Ellis opgav jeg allerede da jeg så preview'et.
Michael Pilgaard, fanboy at large
WeirdSpace, et sært sted siden 2003
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: PullLists

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har ikke tjekket hvad jeg kan vente i nær fremtid, men i Januar Previews har jeg fra DC udvalgt:

Batman Confidential #27 - José Luis Garcia-Lopez

og fra Marvel:

X-Force #13 - Clayton Crain

Jeg har aldrig købt noget X-Force før, dette er min første X titel i lang tid. Clayton Crain er en troldmand med computer farvelægning!
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar