De sjældne, de underlige og de dybt besynderlige...

Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Og tilbage til tråden I dummernikker...

Indlæg af Christian Aarestrup »

Berti stravonsky skrev::evil:
Hvad er der nu med Bertild?

Og det si'r altså "hhhhhhhhhhhhhhhh" - jeg sagde det over femten gange for at få den helt på plads, før jeg skrev det. Har også lige prøvet et par gange til. Den er go' nok.

Sgu!
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Caspermb
Indlæg: 5
Tilmeldt: 14. maj 2004, 10:47

Sjældne tegneserieblade

Indlæg af Caspermb »

Anders And bladet med hvid Anders And hue, uden logo samt bladet fra 2005 (kan ikke lige huske hvilket) med forkert dato og bladene med 4 nevøer mv. Disse blade vil aldrig opnå højere værdi end de almindelige blade da der er tale en general fejl i hele oplaget, og er således samler mæssigt ikke at forstå som varianter/fejltryk. At nogen af disse så nogen gange handles til lidt højere priser skyldes, efter min mening, simpelthen uvidenhed hos køber.

Et blad som Solo hæftet 11, har der i mod nærmest opnået kult status blandt samlere. Grunden til dette skyldes, som det er nævnt, at der ikke â€Â
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Og tilbage til tråden I dummernikker...gimmi twister!

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Christian Aarestrup skrev:Og det si'r altså "hhhhhhhhhhhhhhhh" - jeg sagde det over femten gange for at få den helt på plads, før jeg skrev det. Har også lige prøvet et par gange til. Den er go' nok.

Sgu!
OK OK...jeg kan godt acceptere at udåndingen kan være hhhhhhh.... men hvad med indåndingen?

Og er der nogen der kender prisen på det yderst sjældne BilledStorm Nr. 2 - det hvor taleboblen er kommet med. Jeg tror der eksisterer 4 fra det oprindelige oplag på 800 - hvoraf resten blev sendt til destruktion...og jeg har det ene!
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Og tilbage til tråden I dummernikker...gimmi twister!

Indlæg af Christian Aarestrup »

D-Cay skrev:OK OK...jeg kan godt acceptere at udåndingen kan være hhhhhhh.... men hvad med indåndingen?
Det er indåndingen - udånedingen siver bare lisså stille gennem sprækkerne i luftrøret.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Besvar