Carl Barks Library på vej på dansk

Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 5393
Tilmeldt: 4. apr 2005, 20:30
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Christian Aarestrup »

cps skrev:Hulk Hulk hvorfor har jeg ikke fået nogen :cry:
Nårh, du ska' ikke være ked. Jeg har heller ikke fået nogen bekræftelse.

Men jeg har godt nok heller ikke bestilt CBSV. Hmm...
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Tommy Almighty
Indlæg: 13
Tilmeldt: 10. maj 2005, 22:01

Indlæg af Tommy Almighty »

Får man nu endnu en bekræftelse? (Udover den mail man fik for et stykke tid siden)
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Gamle Berti..

Indlæg af Berti Stravonsky »

Fik ikke én ordrebekræftigelse i dag - han fik TO.

:lol:
Tommy Almighty
Indlæg: 13
Tilmeldt: 10. maj 2005, 22:01

Indlæg af Tommy Almighty »

Så fik jeg også min ordrebekræftelse - Dejligt! :lol:
benadikt_joensen

Re: De tyske sturmtropper...

Indlæg af benadikt_joensen »

Thomas Schrøder skrev: Tyskerne var lidt for hurtige ude dengang. :P
Er der en tysk hjemmeside, der viser billeder af den tyske udgave?
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 688
Tilmeldt: 23. apr 2004, 09:24

.

Indlæg af Thomas Schrøder »

.
Senest rettet af Thomas Schrøder 4. okt 2005, 20:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

The Schroeder is back!

Indlæg af Ole Damgaard »

Its the missing Schroeder! Hvor har de vaeret ?

Saa ioevrigt et billede af tyskernes Hall of Fameboeger paa Ehapas hjemmeside forleden dag. De har godt nok nogle flotte forsider. Men jeg gaar ud fra, at der er det samme indeni dem som i vores. Jeg faar min Paul Murrybog i naeste uge, Saa er der doemt Fedtmule og Mickey for en tid... :D
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 4. jan 2004, 16:52
Geografisk sted: Svendborg

Der Schröder ist zurück, men hvor er DU

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Supermule skrev:Its the missing Schroeder! Hvor har de vaeret ?

Saa ioevrigt et billede af tyskernes Hall of Fameboeger paa Ehapas hjemmeside forleden dag. De har godt nok nogle flotte forsider. Men jeg gaar ud fra, at der er det samme indeni dem som i vores. Jeg faar min Paul Murrybog i naeste uge, Saa er der doemt Fedtmule og Mickey for en tid... :D
Eller maaske vigtigere: Hvor befinder De Dem kaere Supermule? Deres posts synes at afsloere, at De enten har aendret indstilling paa Deres tastatur, eller har bevaeget Dem til et land, hvor man endnu ikke har opdaget det smarte ved "AE", "OE" og "AA".

p.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Gamle Berti..

Indlæg af Frank Madsen »

Berti stravonsky skrev:Fik ikke én ordrebekræftigelse i dag - han fik TO.

:lol:
Jeg fik skam tre. Der bliver nok hurtigt udsolgt. :lol:
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Der Schröder ist zurück, men hvor er DU

Indlæg af Ole Damgaard »

Peter Becher skrev:
Supermule skrev:Its the missing Schroeder! Hvor har de vaeret ?

Saa ioevrigt et billede af tyskernes Hall of Fameboeger paa Ehapas hjemmeside forleden dag. De har godt nok nogle flotte forsider. Men jeg gaar ud fra, at der er det samme indeni dem som i vores. Jeg faar min Paul Murrybog i naeste uge, Saa er der doemt Fedtmule og Mickey for en tid... :D
Eller maaske vigtigere: Hvor befinder De Dem kaere Supermule? Deres posts synes at afsloere, at De enten har aendret indstilling paa Deres tastatur, eller har bevaeget Dem til et land, hvor man endnu ikke har opdaget det smarte ved "AE", "OE" og "AA".

p.
Det er en lang historie, men det korte af det lange er, at min harddisk tilsyneladende er smuttet i svinget. Fedt at man maaske har mistet alle sine mailadresser og alt det der...Men, hvad goer man saa, naar man lige vil forumme? Man finder en linuxdistr. frem fra gemmerne, som kan bootes fra en cdrom uden at der er harddisk i maskinen, Problemet er saa, at nu sidder jeg med et dansk tastatur og et styresystem, som tror, jeg bruger engelsk tastatur...og jeg kan ikke faa det til at tro om igen. Saa jeg skal lige have koebt en ny hardisk imorgen, og saa skulle det gerne koere igen.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Der Schröder ist zurück, men hvor er DU

Indlæg af Thomas S »

Supermule skrev:Det er en lang historie, men det korte af det lange er, at min harddisk tilsyneladende er smuttet i svinget. Fedt at man maaske har mistet alle sine mailadresser og alt det der...Men, hvad goer man saa, naar man lige vil forumme? Man finder en linuxdistr. frem fra gemmerne, som kan bootes fra en cdrom uden at der er harddisk i maskinen, Problemet er saa, at nu sidder jeg med et dansk tastatur og et styresystem, som tror, jeg bruger engelsk tastatur...og jeg kan ikke faa det til at tro om igen. Saa jeg skal lige have koebt en ny hardisk imorgen, og saa skulle det gerne koere igen.
Er det en knoppix eller noget lignende? Er der ikke en mulighed for at komme til at skrive en kommandolinjen i konsollen under opstart og sætte en konfiguration der? Det mener jeg, der skulle pleje at være.
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Der Schröder ist zurück, men hvor er DU

Indlæg af Ole Damgaard »

Thomas S skrev:
Supermule skrev:Det er en lang historie, men det korte af det lange er, at min harddisk tilsyneladende er smuttet i svinget. Fedt at man maaske har mistet alle sine mailadresser og alt det der...Men, hvad goer man saa, naar man lige vil forumme? Man finder en linuxdistr. frem fra gemmerne, som kan bootes fra en cdrom uden at der er harddisk i maskinen, Problemet er saa, at nu sidder jeg med et dansk tastatur og et styresystem, som tror, jeg bruger engelsk tastatur...og jeg kan ikke faa det til at tro om igen. Saa jeg skal lige have koebt en ny hardisk imorgen, og saa skulle det gerne koere igen.
Er det en knoppix eller noget lignende? Er der ikke en mulighed for at komme til at skrive en kommandolinjen i konsollen under opstart og sætte en konfiguration der? Det mener jeg, der skulle pleje at være.
SuSe. Der skal vist hentes en udvidelse for at faa skidtet til at vaere paa dansk, tror jeg nok. Men naar det nu bare lige skal koere 1 til 2 dage, saa gider jeg ikke at bruge ret lang tid paa det.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Der Schröder ist zurück, men hvor er DU

Indlæg af Frank Madsen »

Thomas S skrev:Er det en knoppix eller noget lignende? Er der ikke en mulighed for at komme til at skrive en kommandolinjen i konsollen under opstart og sætte en konfiguration der? Det mener jeg, der skulle pleje at være.
"Jeg har lige opdaget, at hvis man vender kondensatoren og drejer turbolensen, så kan min fredsmaskine jo bruges som...en frygtelig...BOMBE!!!"
(Ingo Milton i rollen som Professor Schnöbel i Tegnestuen Gimles krigsfilm fra 1987, "Bag fjendens linier")
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Hm

Indlæg af Lars S »

Umiddelbart ser det da ikke ud til at der bliver udsolgt for Barks' samlede :!:

Jeg har lige modtaget en påmindelse om at der stadig er "få" eksemplarer tilbage så jeg skal være hurtig :wink:

Det sjove er at jeg forlængst har modtaget en orderbekræftigelse :?:

Så bliver Barks samlede værk slet ikke et samlerobjekt :oops:

Havde ellers set frem til en alderdom i luksus :shock:
cps
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 41
Tilmeldt: 29. okt 2004, 15:51

Service et ukendt ord for Egmont???

Indlæg af cps »

Supermule skrev:Its the missing Schroeder! Hvor har de vaeret ?

Saa ioevrigt et billede af tyskernes Hall of Fameboeger paa Ehapas hjemmeside forleden dag. De har godt nok nogle flotte forsider. Men jeg gaar ud fra, at der er det samme indeni dem som i vores. Jeg faar min Paul Murrybog i naeste uge, Saa er der doemt Fedtmule og Mickey for en tid... :D
Hvis du har abonnement på Hall of Fame, er jeg ked af at måtte skuffe dig, for Egmont sender den ikke ud før i starten af august. Jeg har idag haft en længere diskusion med egmont om rimeligheden i at abonnenter ikke kan få bøgerne til udgivelsesdatoen. :evil:

Men der er åbenbart blevet besluttet af den ansvarshavende (Helle Fruergaard) at der ikke skal sendes bøger ud i Juli, jeg gjorde så opmærksom på at Paul Murry bogen udkom den 27. juni, og at den så vel burde være sendt ud, da bøgerne jo skal være ude hos abonnenterne på udgivelsesdagen, det kunne hun dog ikke svare på men henviste til Helle. :evil:

Damen jeg talte med i abonnement afdelingen kom forresten til at fortale sig, da hendes første begrundelse for at der ikke blev sendt bøger ud var at de (Egmont) holdt ferie i juli måned :evil: , hun skyndte sig dog straks at ændre det til den sædvanlige historie med at de får for mange pakker retur om sommeren fordi folk er på ferie og ikke når at hente pakken på posthuset.

Samtidigt bekræftede hun min frygt med at denne "forsinkelse" vil have virkning på de kommende bøger, da der vil gå mindst 6 uger fra at Paul Murry bogen er sendt til næste bog bliver afsendt. Det kedelige er bare at den udkommer allerede den 29. august og den næste bog kommer 31. oktober, så der kan gå et godt stykke tid før abonneter igen vil kunne modtage bogen på udgivelsesdagen. :cry:

Jeg prøvede herefter at få fat i Helle men det vidste sig hun er på ferie til den 25. juli, og de andre i afdelingen kunne ikke hjælpe mig, da det åbenbart er Helles eneområde, de kunne godt forstå min utilfredshed, men kunne kun anbefale mig at kontakte helle når hun kommer tilbage fra ferie. :?
Låst