Paul Murry's lange Mickey Mouse historier var i sin tid nogle af de historier jeg syntes bedst om. Nærmest lige så godt som Barks historier. Jeg så meget gerne at vi fik disse publiceret i et flot samleværk, da de for mig stadig er noget af det bedste i den lidt mere nostalgiske tegneserieverden og jeg vil meget gerne have det værk på hylden i stedet for at skulle lede rundt i Anders And & Co. mens jeg skæver til Inducks.
Jeg ved der er mange, som kan lide Paul Murry, så jeg synes det ville være oplagt at spørge Fantagraphics om at publicerede Murry, de er jo allerede i gang med Barks og Gottfredson. Så jeg skrev til dem og bad dem overveje Paul Murry's lange Mickey Mouse historier. Jeg har endnu ikke fået svar.
Skriv til Fantagraphic og bed dem overveje Murry's Mickey Mouse, hvis du har samme interesse.
http://www.fantagraphics.com/contact-us/
Hvordan har du det med Paul Murry's Mickey Mouse, er han den bedste eller er Gottfredson eller en anden bedre?
Han benyttede en lang række af farverige personer, som gjorde historierne særlig spændende.
Sorte Slyngel og Herlock Shomes var nogle af mine største favoritter, men også Sorteper, Lusk, Frits Farlig, Puslingen og Øjvind Ørn.
Min favorit historie var:
Mickey Mouse og de Meget Mystiske Fodspor