RW udgivelser

henrik
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. nov 2004, 21:18
Geografisk sted: sydsjælland

Re: RW udgivelser

Indlæg af henrik »

Ikke for at reklamere, men for at svare janko

Gå på deres hjemmeside kig under medlemskab i højre øverste hjørne og derefter under vis betingelser nederst under oversigt over fordele.

Det koster 89 kr om måneden at være medlem efter 2 ugers gratis prøvetid.

fragt er :

29,95 for ikke medlemmer (prøve tid )

19,95 for plusmedlemmer

0 kr for platin kunder opnås efter 100 dages medlemskab

Nat levering med DAO

Vi har købt hos dem over 4 år, kun 1 bog med skade den blev byttet med det samme.
Vi er super tilfredse :D
Senest rettet af henrik 14. apr 2017, 20:06, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Jeg har ikke prøvet dem, men på deres hjemmeside står der:

Leveringspriser

Priserne på varerne er inklusiv moms men eksklusiv levering, som for fragt og ekspedition i Danmark udgør 19,95 kr. pr. ordre for plusmedlemmer, bortset fra Platinmedlemmer der har optjent en ekstra fordel i form af fri fragt. For ikke-medlemmer er prisen 29,95 kr. pr. ordre.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

henrik skrev:Ikke for at reklamere, men for at svare janko

Gå på deres hjemmeside kig under medlemskab i højre øverste hjørne og derefter under vis betingelser nederst under oversigt over fordele.

Det koster 89 kr om måneden at være medlem efter 2 ugers gratis prøvetid.

fragt er :

29,95 for ikke medlemmer (prøve tid )

19,95 for plusmedlemmer

0 kr for platin kunder opnås efter 100 dages medlemskab

Nat levering med DAO

Vi har købt hos dem over 4 år, kun 1 bog med skade den blev byttet med det samme.
Vi er super tilfredse :D
Ikke for at være polemisk, men jeg fandt det her:

1. UGE GRATIS

Derefter 99 kr. om måneden uden bindinger.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
marius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1254
Tilmeldt: 11. mar 2009, 18:57

Re: RW udgivelser

Indlæg af marius »

Plusbogs udvalg af amerikanske tegneserier ser ud til at være meget begrænset. Her kan jeg ikke få dækket mit behov.
henrik
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. nov 2004, 21:18
Geografisk sted: sydsjælland

Re: RW udgivelser

Indlæg af henrik »

Der står altså 89 under betingelserne på hjemmesiden, ved ikke om de ændre det efter hvor længe man har været kunde, men vi betaler 49 kr. om måneden som platin kunde, har checket banken :D
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: RW udgivelser

Indlæg af Antaeus »

Saxo Plus har i iængere tid været det bedste også i forhold til udenlandske websites, men det er ændret noget det sidste halve år.
Saxo Plus har meget stort udvalgt og det meste også udenlandske, men de er godt nok steget i pris på især det udenlandske.
Nogle dage er de dog virkelig billige.
Jeg betaler kun 49 kr. om måneden og forsendelse er gratis og god service.

Har Plusbog lige så mange titler som Saxo Plus og hvordan er prisen?
Er de billige men har ikke mange titler så skal man jo stadig have Saxo Plus oveni og så er det to abonnementer.
Abonnement på 89 kr. skal man huske og så forsendelse de første 100 dage.

Hvor meget billigere er deres Splint osv. i forhold til Saxo Plus?
Man kunne tjekke det samme med en superhelte omnibus og tilsvarende med en ny udenlandsk graphic novel.Svinger deres priser lige så meget som Saxo Plus, som kan svinge virkelig meget fra dag til dag, dog mest på de udenlandske tegneserier. De danske priser er noget mere konstante.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
lynet
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 89
Tilmeldt: 24. jan 2006, 13:27

Re: RW udgivelser

Indlæg af lynet »

lige meget - så der var svaret på det med pris på fragt
jango
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 755
Tilmeldt: 6. maj 2008, 21:29
Geografisk sted: København S

Re: RW udgivelser

Indlæg af jango »

Tak for det Henrik og Robin.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: RW udgivelser

Indlæg af Antaeus »

Plusbog abonnement
Fordele
Ofte billigere end Saxo Plus's normalpriser og nogle gange meget billigere.
(nogle danske samlealbum er 50-100 kr. billigere end Saxo Plus, almindelige danske album ofte 10-20 kr billigere)

Ulemper
Koster 99 kr. per måned
Dækker langt færre udgivelser end Saxo Plus (deres udenlandske dækning er ret dårlig)
Fri fragt på første ordre, men anden ordre koster 20 kr, efter 100 dages medlemskab er fragt gratis


Saxo Plus abonnement
Fordele
Koster 69 kr. per måned (og har man købt tidligere kan man have fået det for 49 kr.)
Det er muligt at købe et års abonnement til 621 kr (svarende til cirka 52 kr per måned)
Der er fri fragt
God beskyttelse af bøger, hvis man køber en bog ad gangen.
Nogle dage er de meget billige på udenlandske udgivelser
God dækning, de har også rigtig mange udenlandske udgivelser
God service

Ulemper
Generelt dyrere priser end Plusbog og priserne er generelt sat op i forhold til tidligere
Priserne kan svinge meget fra dag til dag og nogle gange kan udenlandske udgivelser være ret dyre


Køber man mange danske udgivelser (hvis de ellers har dem) så ser det ud til at det godt kan betale sig at have et Plusbog medlemsskab når man har opnået platinmedlemskab, dvs. efter 100 dage. Især samlealbum er meget billigere. Køber man næsten kun udenlandske udgivelser så kan det ikke betale sig da deres dækning er meget skuffende.

Saxo Plus er især god på udenlandske udgivelser og hvis man kan time sine køb til når Saxo er billige.

Personligt tror jeg muligvis godt Plusbog kan betale sig for mig at have oveni (her skal jeg lige tælle danske udgivelser jeg skal have). Og jeg skal måske overveje at melde mig ind og ud af Saxo Plus (dvs. slå til på de udenlandske udgivelser når de er billige) da Saxo har sat deres priser væsentlig op det sidste halve år. Der skal i hvert fald holdes øje med Saxo Plus priserne og om andre gør det bedre.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Den danske udgave af Absolute Watchmen er dukket op hos Fantask og Faraos, endnu ikke hos Saxo. Den har også den mundrette danske titel Absolute Watchmen.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Robin skrev:Den danske udgave af Absolute Watchmen er dukket op hos Fantask og Faraos, endnu ikke hos Saxo. Den har også den mundrette danske titel Absolute Watchmen.

mvh.
Den kom skam hos Saxo med det samme den udkom, men da Zoom hjalp med distributionen blev bøgerne sat til salg under "Forlaget RW" - Nu skal man søge under "RW Edizioni" for at finde RW's bøger: https://www.saxo.com/dk/soeg/boeger?query=rw%20edizioni
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Hold da op, syret. Til gengæld er der så ikke noget billede hos Saxo.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Jeg håber at der er nogen herinde som kan fortælle mig om 'Batman 3 - Familiens død' er en reel sammenhængende fortælling. Når jeg spørger, så er det fordi, at når man søger på de amerikanske sider, ser det ud som om, at de enkelte afsnit er hentet fra vidt forskellige serier. Herunder 'Batman og Robin 3', som jo hedder det samme; 'Familiens død'.

Hvis der i højere grad er tale om en form for kunstig "sammenstilling" af forskellige afsnit, hvor sammenhængen er utroværdig, er jeg nemlig ikke specielt interesseret.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4703
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Der forskes i det, men der KAN gå noget tid, så måske bliver jeg overhalet indenom! Hold ud!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Erling Søby »

Batman 3 er en sammenhængende fortælling. Uden at røbe for meget: Jokeren vender tilbage og kidnapper de forskellige medlemmer af Batman-familien - Alfred, de fire Robin'er og andre. Optakten hertil (kidnapningerne) fandt sted i dels Batman (Batman selv), dels i andre serier og dels i en række korte historier bag i Batman-bladet. De sidstnævnte er med i Batman 3. De andre serier/korte historier er dog i ingen af tilfældene nødvendige for, at læse Batman 3-hovedhistorien. Dér konstateres det blot, at Jokeren har foretaget en række kidnapninger, og mere behøver man jo egentlig ikke at vide.

I Batman & Robin 3, som lige er udkommet, får man de to optaktskapitler, hvor Damian bliver kidnappet. Det glider så lige over i det afsluttende kapitel på historien, som er fra The Batman (og dermed er trykt i både Batman 3 og i Batman & Robin 3).

Batman 3 er således nem nok at læse. Batman & Robin 3 får man mest ud af, hvis man har læst Batman 3 først.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Besvar