RW udgivelser

Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Erling Søby skrev:Batman 3 er en sammenhængende fortælling. Uden at røbe for meget: Jokeren vender tilbage og kidnapper de forskellige medlemmer af Batman-familien - Alfred, de fire Robin'er og andre. Optakten hertil (kidnapningerne) fandt sted i dels Batman (Batman selv), dels i andre serier og dels i en række korte historier bag i Batman-bladet. De sidstnævnte er med i Batman 3. De andre serier/korte historier er dog i ingen af tilfældene nødvendige for, at læse Batman 3-hovedhistorien. Dér konstateres det blot, at Jokeren har foretaget en række kidnapninger, og mere behøver man jo egentlig ikke at vide.

I Batman & Robin 3, som lige er udkommet, får man de to optaktskapitler, hvor Damian bliver kidnappet. Det glider så lige over i det afsluttende kapitel på historien, som er fra The Batman (og dermed er trykt i både Batman 3 og i Batman & Robin 3).

Batman 3 er således nem nok at læse. Batman & Robin 3 får man mest ud af, hvis man har læst Batman 3 først.
Tusind tak. Så opretholder jeg 'Batman 3 - Familiens død' på min indkøbsliste. Men som skrevet andet sted, der skal træffes en række hårde prioriteringer.
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Robin skrev:Der forskes i det, men der KAN gå noget tid, så måske bliver jeg overhalet indenom! Hold ud!

mvh.
Jeg glemte helt at takke for din indsats Robin. Men som du selv skrev blev du overhalet indenom :wink:
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Det er SÅ fint! Vi trækker allesammen i samme retning.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
henrik
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. nov 2004, 21:18
Geografisk sted: sydsjælland

Re: RW udgivelser

Indlæg af henrik »

Batman & Robin 3

Batman Detective Comics 4



Er landet i Faraos i dag :-)

Mvh
Henrik
henrik
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 231
Tilmeldt: 11. nov 2004, 21:18
Geografisk sted: sydsjælland

Re: RW udgivelser

Indlæg af henrik »

henrik skrev:Batman & Robin 3

Batman Detective Comics 4



Er landet i Faraos i dag :-)

Mvh
Henrik
Så er der snart gået et par måneder...igen. Er der nogen der ved noget om hvad der er op eller ned på de danske Dc udgivelser, hvem der står for hvad, og kommer der mere ?
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Der bliver åbenbart også samtrykt med belgiske udgaver og her har der været problemer med distributionen, men dette skulle være blevet løst nu. Og så er der vist igen igen igen kommet ny kontaktperson i Italien - det ser ud til arbejdspladsen i Italien med de udenlandske udgivelser er en svingdør med stor udskiftning. I hvert fald er det ikke kun i Danmark det er gået i stå, i Finland var der annonceret 12-18 bøger i år, og de har indtil videre kun fået én bog, men nu er Justice League 4 så annonceret til at udkomme i næste uge. Jeg ved ikke hvornår der sidst udkom noget i Holland, men det er også mange måneder siden.
kaz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. okt 2008, 17:49

Re: RW udgivelser

Indlæg af kaz »

Suiciders bog 1 skulle også komme på dansk her primo august iflg. Saxo.

De nyeste udgivelser i år, correct me if I am wrong, er som allerede nævnt:
Absolute Watchmen
Batman bog 3
Batman Detective Comics bog 4
Batman & Robin bog 3

Kan ikke finde noget på Justice League bog 4, men det kunne da være dejligt, hvis udgivelsesproblemerne blev afklaret, så det ikke kommer som en AHA-oplevelse, hver gang der udgives noget nyt fra RW.

Mht. hvor de kan anskaffes billigt, så se f.eks. på Saxo eller WilliamDam. Sidstnævnte er noget billigere end Saxo, men ved ikke om det udligner sig, eller Saxo er billigere, hvis man har et Saxo plus abonnement i forvejen. (Det har jeg så ikke.)
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Så er RWs Facebook-side opdateret. Ikke nogle egentlige nyheder endnu, men bare det at der sker noget er vel positivt. :D
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

Killing Joke og JL 1 er tilbage i handlen efter begge at have været udsolgt, så det ser godt nok ud til at bøgerne sælger.
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

Så er der nyt på Facebook siden. Kommer snart et album med Justice League.
Michael G. Nielsen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Der er stadig en del bøger der blev produceret i samarbejde med Zoom der endnu ikke er udgivet. Batman 4 skulle lynoversættes - og det skete så for halvanden år siden.
Batman Arkham City er heller ikke dukket op.

Jeg håber da de kommer på et tidspunkt. :D
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Robin »

Michael G. Nielsen skrev:Der er stadig en del bøger der blev produceret i samarbejde med Zoom der endnu ikke er udgivet. Batman 4 skulle lynoversættes - og det skete så for halvanden år siden.
Batman Arkham City er heller ikke dukket op.

Jeg håber da de kommer på et tidspunkt. :D
Er det så jer, der står for distribution, når det bliver aktuelt, eller er det Fahrenheit eller RW selv?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Michael G. Nielsen

Re: RW udgivelser

Indlæg af Michael G. Nielsen »

Nej, vi har ikke haft mere med RW at gøre siden juni 2016 - selv om de i nogle tilfælde bliver ved med at skrive "i samarbejde med Zoom" på bøgerne.
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: RW udgivelser

Indlæg af Gimli »

På Pricerunner står det angivet at bog og ide, har Sandman 6 til salg (og det er den danske udgave, fra RW). Den skulle også kunne købes fra en boglade? Jeg ikke lige kender. Er der nogen som kan bekræfte dette?
Noname
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2471
Tilmeldt: 24. aug 2007, 17:33

Re: RW udgivelser

Indlæg af Noname »

The Dark Knight III er snart på gaden i Holland og Finland, spændende at se om den også dukker op her, og spændende at se om Sandman bog 6 og 7, der for længst er udkommet i de to andre lande, også snart dukker op her!
Besvar