Laila J. Graf skrev: ↑2. aug 2023, 20:37... Julehistorien kommer ikke til at blive udgivet igen lige med det første, da den næsten lige er udkommet...
Jul i Andeby ser ud til at være en interessant udgivelse, som jeg har sat på min bestillingsliste.
Jeg har overset den, da den udkom – jeg lå på Rigshospitalet på det tidspunkt.
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed." (Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Så ta' r vi lige en runde mere med Don Rosa. Historierne har været udgivet tidligere, men der er to ensides pin-up' er, som kun har været ude på det danske marked i Hall of Fame eller Don Rosas Samlede Værker, tror jeg....
mvh.
Vedhæftede filer
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Så er det blevet John Careys tur. Han var oprindelig animator, inden han tegnede for bl.a. Disney. I dette nummer er der historier fra 1970 - 76, mener jeg at kunne huske - bl. a. historier af en vis hr. Barks. Disse er senere blevet tegnet igen af Freddy Milton.
mvh.
Robin skrev: ↑27. sep 2024, 22:26
Så er det blevet John Careys tur. Han var oprindelig animator, inden han tegnede for bl.a. Disney. I dette nummer er der historier fra 1970 - 76, mener jeg at kunne huske - bl. a. historier af en vis hr. Barks. Disse er senere blevet tegnet igen af Freddy Milton.
mvh.
Tak for info.
Selv om Carl Barks' historier findes i gentegninger (mest af Daan Jippes), så vil jeg gerne også eje dem i de tidlige udgaver. Så bladet bliver købt.
Hæftet er allerede oprettet på INDUCKS: https://inducks.org/issue.php?c=dk%2FAAC2024-59
"...for mange stavefejl hæmmer læsningen. De får dygtige læsere til at se fejl i stedet for indhold, og de skader den skrivendes troværdighed." (Citatet er fra en kollega, som ikke er interesseret i at få sit navn bekendtgjort her.)
Robin skrev: ↑27. sep 2024, 22:26
mvh.
Tak for info.
Selv om Carl Barks' historier findes i gentegninger (mest af Daan Jippes), så vil jeg gerne også eje dem i de tidlige udgaver. Så bladet bliver købt.
Hæftet er allerede oprettet på INDUCKS: https://inducks.org/issue.php?c=dk%2FAAC2024-59
Selv tak og i lige måde, da!
Jeg tæller lige på knapper, om det er nødvendigt for mig at eje. Men en eller anden regnvejrsdag i et supermarked eller Fantask, bryder jeg nok sammen og køber det!
mvh.