Natacha - De Samlede Eventyr

Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Tak for tilbagemeldingen, Mogens! Det glæder mig, at samlebindene glæder dig :-)
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 380
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Jack J »

Jeg undrer mig over denne butik; Jeg har aldrig købt noget fra dem, men deres reklamer popper op i mit facebook-newsfeed fra tid til anden. Over de sidste tre ugers tid har de bl.a. reklameret med Natachas Samlede Eventyr nr. 2 (se link). De har den ikke på lager ("Leveringstid: Ukendt - mangler pt."), og Carsten siger her i tråden, at der (nok) ikke kommer genoptryk. Underligt, at man på den måde vil lade folk ulejlige sig med at bestille ting, som de tydeligvis ikke kommer til at modtage.

https://tales.dk/natacha-de-samlede-eve ... 0Jlazr47n8

:?
Jakobsen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 570
Tilmeldt: 23. mar 2009, 14:02

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Jakobsen »

Hvor stort et oplag trykkes Natacha samlede værker i..?
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af superboy »

Jack J skrev: 9. mar 2021, 10:25 Jeg undrer mig over denne butik; Jeg har aldrig købt noget fra dem, men deres reklamer popper op i mit facebook-newsfeed fra tid til anden.
Dette er automatisk reklame som kommer av GDPR. GDPR gjør at man stadig skal trykke ok for cookies. Det betyr at du takker ja til slik reklame. Hvis jeg f.eks. kjøper en motorsag på nettet, så vil jeg i lang tid få masse reklame på\ motorsag, selv om jeg ikke trenger flere motorsager.
gdpr.JPG
gdpr.JPG (42.63 KiB) Vist 1560 gange
Brugeravatar
Jack J
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 380
Tilmeldt: 3. feb 2009, 03:43
Geografisk sted: outside the norm
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Jack J »

superboy skrev: 9. mar 2021, 13:28
Jack J skrev: 9. mar 2021, 10:25 Jeg undrer mig over denne butik; Jeg har aldrig købt noget fra dem, men deres reklamer popper op i mit facebook-newsfeed fra tid til anden.
Dette er automatisk reklame som kommer av GDPR. GDPR gjør at man stadig skal trykke ok for cookies. Det betyr at du takker ja til slik reklame. Hvis jeg f.eks. kjøper en motorsag på nettet, så vil jeg i lang tid få masse reklame på\ motorsag, selv om jeg ikke trenger flere motorsager.

gdpr.JPG
Ah, okay. Tak for infoen. Halvdelen af min undren gik også på, at de blir ved med at reklamere for et samlebind, som de ikke har på lager, og som er udsolgt fra forlaget.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Jack J skrev: 9. mar 2021, 20:06Ah, okay. Tak for infoen. Halvdelen af min undren gik også på, at de blir ved med at reklamere for et samlebind, som de ikke har på lager, og som er udsolgt fra forlaget.
Det må skyldes en eller anden bug i dataforsyningen. Der er helt sikkert ingen mennesker involveret.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Jakobsen skrev: 9. mar 2021, 13:01 Hvor stort et oplag trykkes Natacha samlede værker i..?
Generelt i for stort et oplag :-)

Men med tiden, hvis man beholder dem længe nok på lager, åbenbart alligevel i for lille oplag, når nye mennesker opdager, at de findes. Så nu er der desperate folk derude, der søger med lys og lygte efter de udsolgte bind 2 og 3.
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Mogens »

Og jeg nåede lykkeligvis at få fat i dem alle sammen i sidste sekund. Rettidig omhu. :D :lol:
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Erling G-P »

Hvordan ser det ud med hensyn til flere bind af De Samlede Eventyr?
Konstaterer med sorg at de ikke er nævnt blandt kommende udgivelser på Cobolts hjemmeside.

Er ved at læse de allerede udgivne igennem igen, og med det fremragende ekstramateriale og i det hele taget lækre format, er det til at rive sig i håret over at de ikke sælger som varme rundstykker :cry:

Venlig hilsen
Erling G-P
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Erling G-P skrev: 28. aug 2021, 01:34 Hvordan ser det ud med hensyn til flere bind af De Samlede Eventyr?
Konstaterer med sorg at de ikke er nævnt blandt kommende udgivelser på Cobolts hjemmeside.

Er ved at læse de allerede udgivne igennem igen, og med det fremragende ekstramateriale og i det hele taget lækre format, er det til at rive sig i håret over at de ikke sælger som varme rundstykker :cry:

Venlig hilsen
Erling G-P
Ak ja, det holder desværre fortsat hårdt, måske ikke SÅ meget med salget, for samlebind 2 og 3 er faktisk udsolgt nu. Snarere at det er et stort arbejde at få nye samlebind sat i søen.

Det er stadig meningen at fortsætte, og også at genoptrykke de udsolgte bind. Jeg lurer lidt på den Natacha-film, der er ved at blive produceret, og om det så ikke vil være gunstigt at koble det hele sammen og lave en kampagne, når den kommer (uanset hvordan den bliver) - altså at få endnu et samlebind ud, få genoptrykt de udsolgte, og så vil det helt nye album, Walthéry arbejder på, nok også være klar. I hvert fald bliver det ikke i år, men lad os tro på næste år!
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg håber, bind 4 bliver genoptrykt også, for så vil jeg købe resten.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Erling G-P
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 27. sep 2008, 18:02

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Erling G-P »

Carsten Søndergaard skrev: 28. aug 2021, 22:54
Erling G-P skrev: 28. aug 2021, 01:34 Hvordan ser det ud med hensyn til flere bind af De Samlede Eventyr?
Konstaterer med sorg at de ikke er nævnt blandt kommende udgivelser på Cobolts hjemmeside.

Er ved at læse de allerede udgivne igennem igen, og med det fremragende ekstramateriale og i det hele taget lækre format, er det til at rive sig i håret over at de ikke sælger som varme rundstykker :cry:

Venlig hilsen
Erling G-P
Ak ja, det holder desværre fortsat hårdt, måske ikke SÅ meget med salget, for samlebind 2 og 3 er faktisk udsolgt nu. Snarere at det er et stort arbejde at få nye samlebind sat i søen.

Det er stadig meningen at fortsætte, og også at genoptrykke de udsolgte bind. Jeg lurer lidt på den Natacha-film, der er ved at blive produceret, og om det så ikke vil være gunstigt at koble det hele sammen og lave en kampagne, når den kommer (uanset hvordan den bliver) - altså at få endnu et samlebind ud, få genoptrykt de udsolgte, og så vil det helt nye album, Walthéry arbejder på, nok også være klar. I hvert fald bliver det ikke i år, men lad os tro på næste år!
Tak for svaret Carsten. Jeg har ikke hørt om filmen før - er det animation eller 'live''? (Et hurtigt tjek på IMDb samt internet søgning gav intet)

Venlig hilsen
Erling G-P
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Mesterius »

Erling G-P skrev: 29. aug 2021, 01:16
Carsten Søndergaard skrev: 28. aug 2021, 22:54
Erling G-P skrev: 28. aug 2021, 01:34 Hvordan ser det ud med hensyn til flere bind af De Samlede Eventyr?
Konstaterer med sorg at de ikke er nævnt blandt kommende udgivelser på Cobolts hjemmeside.

Er ved at læse de allerede udgivne igennem igen, og med det fremragende ekstramateriale og i det hele taget lækre format, er det til at rive sig i håret over at de ikke sælger som varme rundstykker :cry:

Venlig hilsen
Erling G-P
Ak ja, det holder desværre fortsat hårdt, måske ikke SÅ meget med salget, for samlebind 2 og 3 er faktisk udsolgt nu. Snarere at det er et stort arbejde at få nye samlebind sat i søen.

Det er stadig meningen at fortsætte, og også at genoptrykke de udsolgte bind. Jeg lurer lidt på den Natacha-film, der er ved at blive produceret, og om det så ikke vil være gunstigt at koble det hele sammen og lave en kampagne, når den kommer (uanset hvordan den bliver) - altså at få endnu et samlebind ud, få genoptrykt de udsolgte, og så vil det helt nye album, Walthéry arbejder på, nok også være klar. I hvert fald bliver det ikke i år, men lad os tro på næste år!
Tak for svaret Carsten. Jeg har ikke hørt om filmen før - er det animation eller 'live''? (Et hurtigt tjek på IMDb samt internet søgning gav intet)

Venlig hilsen
Erling G-P
Jeg søkte på ' natacha walthery "film" ' og fant dette: https://actualitte.com/article/99430/ad ... ee-par-tf1 Ser ut til at det skal bli en live film.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Frank Madsen »

Mesterius skrev: 29. aug 2021, 02:04Jeg søkte på ' natacha walthery "film" ' og fant dette: https://actualitte.com/article/99430/ad ... ee-par-tf1 Ser ut til at det skal bli en live film.
Det er Noémie Saglio og Laurent Turner, der skal spille rollerne som Natacha og Walter:

https://cineday.orange.fr/actu-cine/nat ... xYyR0.html
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Natacha - De Samlede Eventyr

Indlæg af Carsten Søndergaard »

GoogaMooga skrev: 29. aug 2021, 01:08 Jeg håber, bind 4 bliver genoptrykt også, for så vil jeg købe resten.
Samlebind 4 er fortsat tilgængeligt:
https://cobolt.dk/shop/natacha-de-samlede-508p.html
Besvar