Vi har ikke noget liv, os tegneseriedrønneter

Besvar
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Vi har ikke noget liv, os tegneseriedrønneter

Indlæg af Berti Stravonsky »

GoogaMooga har skrevet 18400 indlæg, sådan roughly.

Hvis det tager 2 minutter at skrive et indlæg, og det er måske lidt højt sat, men altså, 2 minutter i gennemsnit, så har Googa brugt 36.800 minutter herinde på bare at skrive et indlæg. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor meget han fx har læst med herinde.

Men altså. 36.800 minutter i ren skrivetid.

Et døgn har 24 timer. En time har 60 minutter. Samlet har et døgn således 1.440 minutter.

Hvis vi nu tager Googas 36.800 minutter og dividerer med 1.440 (antal minutter i et døgn), så får vi 25½ døgn, altså næsten en hel februar måned, hvor Googa har skrevet nonstop.

Ja ja. Regnestykket er jo røv og nøgler, næsten, for Googa har jo skrevet sine indlæg over en årrække.

Men alligevel. Det er da en sjat.

+
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Vi har ikke noget liv, os tegneseriedrønneter

Indlæg af GoogaMooga »

Hjælp, jeg tør næsten ikke tænke på de 27.000 indlæg, jeg har skrevet andetsteds. Men en måned ud af 15 år, det overlever jeg nok. :wink:
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Vi har ikke noget liv, os tegneseriedrønneter

Indlæg af Mogens »

Nu mangler vi bare, at Googa svarer, at han i gennemsnit bruger omkring en halv time eller mere per indlæg. :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
Jan Erik Hedberg
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2446
Tilmeldt: 8. okt 2005, 22:12
Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek

Re: Vi har ikke noget liv, os tegneseriedrønneter

Indlæg af Jan Erik Hedberg »

Googas indlæg tager garanteret længere tid at poste end 2 minutter, for de har altid været forbundet med stor indsigt og baggrundsviden, altid veldokumenterede og velformulerede, men - selvfølgelig - for at finde en formel for beregningen af tidsfaktorer, kan man så udlede at hvert af mine indlæg har kostet mig fire et halvt sekund?
Det er nok lige tight nok, Berti
med venlig hilsen Jan Erik
Besvar