Fremtidens araber 4

Besvar
Søren J
Indlæg: 18
Tilmeldt: 18. jul 2016, 10:46

Fremtidens araber 4

Indlæg af Søren J »

Åbenbart har Cobolt tilbagekaldt 1. oplag af Fremtidens araber 4, fordi der var en fejl i det.
Jeg var så (u)heldig at nå at skaffe mig et eksemplar alligevel og kan godt se, at der er et par forkerte årstal på forsiden.
Men er der andre fejl deri?
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Fremtidens araber 4

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Aha, så er fejlen blevet kendt, efter at der på Facebook blev spekuleret i lange baner, om det måske var et eller andet med en Muhammed-tegning eller et par millimeter forkert placering af rygteksten.

Men det er simpelthen fejlen, og der er ikke andre fejl. Men fejlen var naturligvis nødt til at blive rettet.

Da der blev lukket for salget dagen inden den officielle salgsdato, og de fysiske butikker alligevel er lukket, nåede der ikke at slippe mange eksemplarer ud. Jeg vil skyde på, at der i alt er 30-40 eksemplarer, som ikke er blevet destrueret.

Så måske kan det blive et sjældent samlerobjekt. Men ellers får du naturligvis dit eksemplar byttet :-)
Søren J
Indlæg: 18
Tilmeldt: 18. jul 2016, 10:46

Re: Fremtidens araber 4

Indlæg af Søren J »

Mange tak for svaret.
Jeg har læst bindet og kunne da heller ikke lige regne ud, hvad der ellers skulle være galt.
En usædvanligt god tegneserie for øvrigt.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Fremtidens araber 4

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Jeg kan i øvrigt bekræfte, at bind 5 udkommer på dansk allerede til oktober. Som du nu ved, som en af de indtil videre meget få, der faktisk har læst det danske bind 4, kan man dårligt vente på fortsættelsen. :shock:
Besvar