Tegneseriehyggerum

Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Tegneseriehyggerum

Indlæg af Mogens »

Jeg kan ikke påstå, at jeg direkte har fået negative kommentarer med på vejen, men der har da været den ene eller anden situation, hvor folk har smilet lidt overbærende. Det er dog ikke noget, der har efterladt mig søvnløs om natten. :D

Jeg hører heavy metal og læser tegneserier, og dét kommer aldrig til at ændre sig. :lol: :lol:
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Tegneseriehyggerum

Indlæg af Mogens »

Antaeus skrev: 26. sep 2021, 00:19 Jeg har i øvrigt også indrettet et tegneseriebibliotek centralt i huset med et par Paul Murry originaler hængende og resten nøje udvalgte og indrammede plakater som består af især Tintin plakater samt Blake & Mortimer, en Prins Valiant samt en Moebius plakat.
Super fedt. :D :D :D

Jeg gør mig mest i Hermann plakater, men jeg har da også et par med Tintin, én med Sjukkerne og en enkelt med Blake & Mortimer, som jeg erhvervede mig i Brügge (fedt motiv med det gule mærke, som jeg ikke har set andre steder). Jeg har dog ingen originaler. Det rækker, at jeg selv er en original. :lol: :lol:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Tegneseriehyggerum

Indlæg af GoogaMooga »

Mogens skrev: 26. sep 2021, 02:14 Jeg har dog ingen originaler. Det rækker, at jeg selv er en original. :lol: :lol:
:lol:
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tegneseriehyggerum

Indlæg af Antaeus »

Mogens skrev: 26. sep 2021, 02:14
Antaeus skrev: 26. sep 2021, 00:19 Jeg har i øvrigt også indrettet et tegneseriebibliotek centralt i huset med et par Paul Murry originaler hængende og resten nøje udvalgte og indrammede plakater som består af især Tintin plakater samt Blake & Mortimer, en Prins Valiant samt en Moebius plakat.
Super fedt. :D :D :D

Jeg gør mig mest i Hermann plakater, men jeg har da også et par med Tintin, én med Sjukkerne og en enkelt med Blake & Mortimer, som jeg erhvervede mig i Brügge (fedt motiv med det gule mærke, som jeg ikke har set andre steder). Jeg har dog ingen originaler. Det rækker, at jeg selv er en original. :lol: :lol:
For 15 år siden der tænkte jeg også at originaler ikke var noget for mig. Men de enkelte jeg har er noget af det jeg er gladest for i samlingen og jeg stopper tit op og kigger på dem. Så de er noget af det inden for tegneserier, som giver mig mest glæde. Jeg behøver ikke flere originaler, men dukker de helt rigtige op så skal jeg have et par stykker mere. Paul Murry er for mig lige så stor som Carl Barks, der er heldigvis den store forskel at Paul Murry er noget man kan være med i prismæssigt, mens Carl Barks er uden for rækkevidde. Udover Paul Murry er der også andre som kunne være interessante og jeg har da også en enkelt Jim Holdaway, men den har jeg ikke fået indrammet og hængt op.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar