Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Besvar
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Indlæg af Berti Stravonsky »

Har I tjekket diverse forlags hjemmesider? Der er godt gang i butikkerne rundt omkring, og hvis man er rig, så kan man hurtigt købe sig fattig i de kommende udgivelser. Godt ser det ud.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Indlæg af GoogaMooga »

Det gode ved primært at holde sig til oldies er, at der ikke udkommer mere, end at jeg kan nå at følge med. Jeg bytter mig endda til de fleste ting, selv de nye Blueberry intégraler.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Indlæg af Berti Stravonsky »

Blueberry. Den sang skal synges i alle tegneseriehjem. De udgivelser er den sande og alt det der...
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Indlæg af GoogaMooga »

Berti Stravonsky skrev: 3. okt 2021, 15:10 Blueberry. Den sang skal synges i alle tegneseriehjem. De udgivelser er den sande og alt det der...
Ja, jeg har endda købt det bind med den foldede side, bare for en sikkerheds skyld. Vi ved jo ikke, om der kommer et 2. oplag.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Henriette Westh
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 198
Tilmeldt: 12. aug 2020, 14:21
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Re: Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Indlæg af Henriette Westh »

Berti Stravonsky skrev: 3. okt 2021, 15:03 Har I tjekket diverse forlags hjemmesider? Der er godt gang i butikkerne rundt omkring, og hvis man er rig, så kan man hurtigt købe sig fattig i de kommende udgivelser. Godt ser det ud.
Nemlig! :-) Og den her kommer også snart fra mig. :-D
Jeg regner med udgivelse i november. Kommer an på den papirkrise, trykkerierne oplever lige for tiden.
Vedhæftede filer
Hjernespind forside.jpg
__________________________________
http://hw-art.dk/comix.html
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: Hold nu op - Et væld af spændende sager på vej...

Indlæg af Gimli »

Berti Stravonsky skrev: 3. okt 2021, 15:03 Har I tjekket diverse forlags hjemmesider? Der er godt gang i butikkerne rundt omkring, og hvis man er rig, så kan man hurtigt købe sig fattig i de kommende udgivelser. Godt ser det ud.

Helt enig. Jeg oplever, at der for tiden er et af de mest varierede kvalitetesudbud af tegneserier, der har været i Danmark siden 80'erne. Og så mangler vi endda at se, hvad Fahrenheit har mere på programmet for i år. Det er nok det forlag jeg oplever har taget det største skridt op ad udbuds-stigningen af alle forlag - det seneste år. Både kvantitativt og kvalitativt.
Besvar