Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af GoogaMooga »

Sidste år havde vi en afstemning, Den Gyldne Fejebakke 2020, for at hædre det forlag, der i årets løb havde gjort mest for at færdiggøre lukkede serier (læs: euroklassikere). Men da jeg ikke er på Facebook, og da navnet kan misforstås, kommer jeg ikke til at afholde flere af disse afstemninger.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Det kan jo være, at nogen fejer stumperne op og færdiggør den lukkede afstemning :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af GoogaMooga »

Carsten Søndergaard skrev: 11. nov 2021, 23:54 Det kan jo være, at nogen fejer stumperne op og færdiggør den lukkede afstemning :mrgreen: :lol: :mrgreen:
En af jer er velkommen til at tage over. :)
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Frank Madsen »

GoogaMooga skrev: 11. nov 2021, 18:14Sidste år havde vi en afstemning, Den Gyldne Fejebakke 2020, for at hædre det forlag, der i årets løb havde gjort mest for at færdiggøre lukkede serier (læs: euroklassikere). Men da jeg ikke er på Facebook, og da navnet kan misforstås, kommer jeg ikke til at afholde flere af disse afstemninger.
:lol:

Pokkers også. Det var ellers en festlig kåring. Kan Berti ikke overtage afstemningen? Ellers finder vi aldrig ejeren til diplomet:

Den Gyldne Fejebakke diplom copy.jpg

Jeg havde sådan set frem til, at Carsten og Cobolt vandt denne gang.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af GoogaMooga »

Ja, det var et flot diplom og det er godt, du har gemt det. Men også teknisk ville det være et problem for mig at sende det digitalt. Vi sendte det jo gennem Facebook sidste år.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Frank Madsen skrev: 11. nov 2021, 23:57Jeg havde sådan set frem til, at Carsten og Cobolt vandt denne gang.
Nok næppe. Franka samlebind 4, Buddy Longway samlebind 3 og lanceringen af Luftens Ørne endte alle med at blive udsat til næste år. Og vi er heller ikke kommet videre med Natacha. Nej, de talrige Sussi Bech-udgivelser kvalificerer da vist i langt højere grad Eudor ;-)
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af GoogaMooga »

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Frank Madsen »

Carsten Søndergaard skrev: 12. nov 2021, 01:07
Frank Madsen skrev: 11. nov 2021, 23:57Jeg havde sådan set frem til, at Carsten og Cobolt vandt denne gang.
Nok næppe. Franka samlebind 4, Buddy Longway samlebind 3 og lanceringen af Luftens Ørne endte alle med at blive udsat til næste år. Og vi er heller ikke kommet videre med Natacha. Nej, de talrige Sussi Bech-udgivelser kvalificerer da vist i langt højere grad Eudor ;-)
Jeg må desværre melde hus forbi. Vi har jo ikke udgivet nogen Sussi Bech udgivelser, der var opfejning af serier, andre forlag havde sat i gang. I 2020 afsluttede vi "Sussi Bechs Samlede Værker", som vi selv igangsatte i 2016. Samme år afsluttede vi "Eks Libris"-serien, som vi påbegyndte i 2012. Derudover udgav vi "Ørsted" på dansk og engelsk, som var en ny serie. I 2021 har vi udgivet "Punk Life Crisis", også en ny serie, og "Peter og Perle 1: De små dukker", som også er en ny serie i 6 bind, vi har igangsat.

Men i 2022 udgiver vi Nofret bind 13, som nok bør kunne kvalificere os til prisen - selv om konkurrencen fra Cobolt og de andre, langt større fejebakkeforlag nok bliver hård. :lol:

Men f.eks. videreførelsen af Blake og Mortimers nye eventyr bør nok kunne kvalificere Cobolt allerede i indeværende år.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Mogens »

Carsten Søndergaard skrev: 12. nov 2021, 01:07
Frank Madsen skrev: 11. nov 2021, 23:57Jeg havde sådan set frem til, at Carsten og Cobolt vandt denne gang.
Nok næppe. Franka samlebind 4, Buddy Longway samlebind 3 og lanceringen af Luftens Ørne endte alle med at blive udsat til næste år. Og vi er heller ikke kommet videre med Natacha. Nej, de talrige Sussi Bech-udgivelser kvalificerer da vist i langt højere grad Eudor ;-)
Ooh nææh, er Buddy Longway også blevet udsat? Den havde jeg ellers set frem til hér i november. :o :shock:
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Frank Madsen »

Mogens skrev: 14. nov 2021, 22:35Ooh nææh, er Buddy Longway også blevet udsat? Den havde jeg ellers set frem til hér i november. :o :shock:
Der er jo ikke uden grund, at Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst. :lol:
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Mogens »

Shame on all of you. :lol: :lol:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af GoogaMooga »

Jamen, så lad os da køre den afstemning. :) Jeg vil bare ikke stå for det. Hvem vil tage over? Spillereglerne er ganske enkle. Hvilket forlag har gjort mest for at færdiggøre en livsnødvendig serie?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Mogens
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 781
Tilmeldt: 4. dec 2009, 00:11

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Mogens »

Jeg er bange for, at jeg ikke er den rette mand til jobbet, da jeg ikke rigtig har syn for, hvilke serier der er livsnødvendige. Jeg formoder dog, at jeg allerede har investeret i de rigtige udgivelser, eftersom jeg stadig lever i bedste velgående. :lol: :lol:
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af GoogaMooga »

Mogens skrev: 15. nov 2021, 00:23 Jeg er bange for, at jeg ikke er den rette mand til jobbet, da jeg ikke rigtig har syn for, hvilke serier der er livsnødvendige. Jeg formoder dog, at jeg allerede har investeret i de rigtige udgivelser, eftersom jeg stadig lever i bedste velgående. :lol: :lol:
Jamen, dér har du svaret. Grib stafetten så jeg kan stemme uden ansvar.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst

Indlæg af Mesterius »

Frank Madsen skrev: 14. nov 2021, 23:06
Mogens skrev: 14. nov 2021, 22:35Ooh nææh, er Buddy Longway også blevet udsat? Den havde jeg ellers set frem til hér i november. :o :shock:
Der er jo ikke uden grund, at Den Gyldne Fejebakke 2021 er afblæst. :lol:
Ja, vi får håpe forlagene tar dette alvorlige tegnet til etterretning. ;)

Zoom tegner forresten til å bli alle tiders feiebakkeforlag neste år, da de plukker opp igjen Splint & Co-bokserien og utgir ALT av Rob-Vel og Jijé, etter at Egmont kun utga deler av produksjonen til disse serieskaperne i 2009 (om enn ganske mye av Jijé).
Besvar