Tilbud på tegneserier

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

Robin skrev: 21. nov 2022, 22:09 Jeg køber mest i fysiske butikke, men hvis jeg er "bagud" med noget, og det så kommer på tilbud, eller der bliver tilbudt gode rabatter, så bryder jeg sammen og bestiller. Jeg har købt lidt hos Gucca på den konto, og jeg har været heldig. Det har været helt fint.

mvh.

PS!
I denne forbindelse, ser jeg at Faraos holder Black Friday og giver 20% i butik(ker) og 15% på nethandel.
Tak for info.
Nå, Faraos vil gerne have folk ind i butikken.
Men det kan jo så også resultere i at man finder andre steder som giver samme netrabat og derved helt undgår at handle ind i Faraos.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Frank Madsen »

Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg (21.22 KiB) Vist 2277 gange

10% RABAT UGEN UD!
"Jubii! Eudor har nået 600 følgere på facebook! Tak! Det fejrer vi med 10% rabat til alle vore følgere resten af ugen på www.eudor.dk — du får rabatten ved at anvende rabatkoden "600", når du checker ud i kassen i vores webshop."
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Cobolts Black Friday:

https://cobolt.dk/shop/black-friday-107c1.html

Og halløjsa - i modsætning til Cobolts tilbud under Bogforum er der ingen graphic novels eller nye børnetegneserier, kun GODE, GAMMELDAGS KLASSISKE TEGNESERIER :mrgreen: :) :o :shock: 8) :P :mrgreen:

Tilbudspriserne bliver aktive fredag d. 25. november 2022 og gælder kun denne dato - så længe lager haves.
LarsChristiansen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 143
Tilmeldt: 1. feb 2021, 21:27
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af LarsChristiansen »

Og E-voke er med på noderne - med Black Friday – med heftige tilbud i dag og i morgen :) https://e-voke.dk/

Billede
Vedhæftede filer
Black Friday hos E-voke.jpg
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Forhåbentlig fik mange gaflet nogle gode tilbud på Black Friday. Alene Cobolts egen webshop slog alle rekorder med 30 % større salg end det hidtidige rekordår, coronaåret 2020, der i sig selv var dobbelt så stort som 2019.

Blandt de rester, der i år forsvandt fra Cobolts lager, var blandt andre Natacha samlebind 1, Splint i Sovjetunionen, Tintin & Co. og Blake og Mortimer: Den sidste farao, der således nu er udsolgt og ikke umiddelbart genoptrykkes.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Antaeus »

Black Friday
Cobolt havde nogle gode tilbud, men typisk ældre udgivelser og ikke inden for noget jeg manglede, så reelt var deres tilbud uinteressante for undertegnede.
Og ellers synes jeg ikke der var nogle gode tilbud som trak, jeg købte dog nogle enkelte udgivelser, men det var inden for Faraos generelle tilbud, hvor de havde et par meget store pris reduktioner og så et par rammer til mine Vilhelm Hansen jule plakater.

Saxo Premium var helt væk, i lang tid havde de fx Luftens Ørne til 249 kr., men lige før og på BF så kostede den 269 kr. Jeg havde regnet med bare lidt pris nedsættelse, men den var dyrere end normalt. Det skal i hvert fald ikke støttes at de sætter priserne op.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 30. nov 2022, 01:26 Forhåbentlig fik mange gaflet nogle gode tilbud på Black Friday. Alene Cobolts egen webshop slog alle rekorder med 30 % større salg end det hidtidige rekordår, coronaåret 2020, der i sig selv var dobbelt så stort som 2019.

Blandt de rester, der i år forsvandt fra Cobolts lager, var blandt andre Natacha samlebind 1, Splint i Sovjetunionen, Tintin & Co. og Blake og Mortimer: Den sidste farao, der således nu er udsolgt og ikke umiddelbart genoptrykkes.
Det går bra, jeg har kjøpt dem jeg skal ha av de nevnte utgivelser! :)

Derimot må dere meget gjerne trykke opp Splint-albumet "Det glatte ansigt". Det ser ikke ut til å komme på norsk, og det var et av albumene jeg droppet å kjøpe da det kom på dansk i 2015. (Jeg var skuffet av "Panik på Atlanterhavet" som kom like før, og bestemte meg for å være litt avventende med å kjøpe flere ekstraordinære album.) Nå kunne jeg godt tenke meg å lese det, men det har vært utsolgt i lengre tid.

Billede

Forlaget beskrivelse (under) vekker også nysgjerrigheten min. Og dessuten er den vedlagte pressemeddelelsen på Cobolts nettside meget interessant lesning, om problemene forårsaket av den danske (tilsvarende norske!) tittelen på Franquin-albumet "Kvik i knibe", som "Det glatte ansigt" refererer til. Kort sagt: la oss gjerne se et gjenopptrykk av dette albumet.
Kvik er en hemmelighedskræmmer: Gennem årene har han gjort detaljerede notater om alle de eventyr, han har oplevet sammen med Splint. Nu har han besluttet sig for at vinde berømmelse ved at skrive en roman baseret på sine optegnelser om de begivenheder, der engang blev kendt som "Kvik i knibe". Da romanen udkommer, er Splint noget forbløffet. Tydeligvis har Kvik overdrevet sin egen andel i hændelserne, og det slår skår i de to venners forhold.

Værre bliver det, da en berømt instruktør vil filmatisere romanen – med vore to helte i hovedrollerne. Kvik er fyr og flamme, indtil han opdager, at instruktøren har tildelt Splint den absolutte hovedrolle. Filmen bliver en enorm succes, og mens Splint fører sig frem som supertjerne, hensygner Kvik i dunkel anonymitet.

Man risikerer nemt at blive opblæst og skidtvigtig, når rampelyset funkler, og de røde løbere rulles ud. De to gamle venner kan knap genkende hinanden, men da der udbryder revolution i Bretzelburg, vendes rollerne nok en gang på hovedet.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Frank Madsen »

Antaeus skrev: 30. nov 2022, 15:17Saxo Premium var helt væk, i lang tid havde de fx Luftens Ørne til 249 kr., men lige før og på BF så kostede den 269 kr. Jeg havde regnet med bare lidt pris nedsættelse, men den var dyrere end normalt. Det skal i hvert fald ikke støttes at de sætter priserne op.
:lol:

Eudor havde ikke Black Friday, men bestillinger for et pænt femcifret beløb mandag-tirsdag tyder på, at private havde fået motioneret købelysten og af butikkerne havde brug for at få deres lagre fyldt op efter weekenden. Det betyder bl.a., at "Nofret – Samlede historier I" vil blive optrykt i 3. oplag efter jul, for vi har kun ganske få tilbage.

Vi fortsætter også traditionen med trykte kataloger og har lige sendt vores 2022/23-katalog til tryk i Tyskland. Her kan man se en forsmag på vores første tegneserieudgivelse i 2023, en uafhængig opfølger til monstersuccéssen "Ørsted - han satte strøm til verden". Titlen er "Københavner-mysteriet" og den kan forudbestilles for 225 kr. inkl. signering og forsendelse ved e-mail til cph@eudor.dk. Udkommer 14. april.

Katalog-EUDOR-2022-23-print-1.jpg
Katalog-EUDOR-2022-23-print-1.jpg (47.97 KiB) Vist 1974 gange
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 30. nov 2022, 20:06
Carsten Søndergaard skrev: 30. nov 2022, 01:26Blandt de rester, der i år forsvandt fra Cobolts lager, var blandt andre Natacha samlebind 1, Splint i Sovjetunionen, Tintin & Co. og Blake og Mortimer: Den sidste farao, der således nu er udsolgt og ikke umiddelbart genoptrykkes.
Det går bra, jeg har kjøpt dem jeg skal ha av de nevnte utgivelser! :)
Faktisk blev også andre titler stort set udsolgt (der er mindre end 10 eks. tilbage): Natacha samlebind 4, Radiserne 1960'erne og Splint & Co.: Panik på Atlanterhavet.
Mesterius skrev: 30. nov 2022, 20:06Derimot må dere meget gjerne trykke opp Splint-albumet "Det glatte ansigt".
Det er nok desværre ikke særlig sandsynligt :(
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 1. dec 2022, 01:35
Mesterius skrev: 30. nov 2022, 20:06
Carsten Søndergaard skrev: 30. nov 2022, 01:26Blandt de rester, der i år forsvandt fra Cobolts lager, var blandt andre Natacha samlebind 1, Splint i Sovjetunionen, Tintin & Co. og Blake og Mortimer: Den sidste farao, der således nu er udsolgt og ikke umiddelbart genoptrykkes.
Det går bra, jeg har kjøpt dem jeg skal ha av de nevnte utgivelser! :)
Faktisk blev også andre titler stort set udsolgt (der er mindre end 10 eks. tilbage): Natacha samlebind 4, Radiserne 1960'erne og Splint & Co.: Panik på Atlanterhavet.
Natacha bind 4 har jeg valgt fra, og det samme med bind 5. Knøttene-/Radiserne-boken har jeg på norsk. Ellers er det jo typisk at "Panik på Atlanterhavet" har vært tilgjengelig helt til nå, og ikke "Det glatte ansigt". ;)
Carsten Søndergaard skrev: 1. dec 2022, 01:35
Mesterius skrev: 30. nov 2022, 20:06Derimot må dere meget gjerne trykke opp Splint-albumet "Det glatte ansigt".
Det er nok desværre ikke særlig sandsynligt :(
Ah, så "Det glatte ansigt" har ikke vært etterspurt på samme måte som f. eks. "Katakomberne under Champignac" siden det gikk ut av trykk?
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 1. dec 2022, 08:28Ah, så "Det glatte ansigt" har ikke vært etterspurt på samme måte som f. eks. "Katakomberne under Champignac" siden det gikk ut av trykk?
Faktisk er det vist det Splint-album, der har haft allersværest ved at finde et publikum. Sikkert fordi det var næsten umuligt, som på fransk, at skabe en tråd til "Kvik i knibe". Måske også årsagen til at det aldrig er udkommet på norsk.

Restoplaget blev i 2018 købt af Faraos Cigarer, hvor det stadig fås ... for kun 99 kr. Men det hjælper dig jo nok ikke så meget i Norge.
https://www.faraos.dk/comics/dkcomics/s ... eventyr-nr
Vedhæftede filer
image.jpeg
image.jpeg (158.41 KiB) Vist 1889 gange
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 2. dec 2022, 00:44
Mesterius skrev: 1. dec 2022, 08:28Ah, så "Det glatte ansigt" har ikke vært etterspurt på samme måte som f. eks. "Katakomberne under Champignac" siden det gikk ut av trykk?
Faktisk er det vist det Splint-album, der har haft allersværest ved at finde et publikum. Sikkert fordi det var næsten umuligt, som på fransk, at skabe en tråd til "Kvik i knibe". Måske også årsagen til at det aldrig er udkommet på norsk.
Var det nesten umulig også på fransk? Jeg trodde poenget i pressemeddelelsen var at Franquin-albumets danske tittel, "Kvikk i knipe", gjorde sammenhengen bortimot uoversettelig (samt at ordspillene i begge de franske titler var uoversettelige). Men det var altså vanskelig for franske lesere å skjønne linken også?
Carsten Søndergaard skrev: 2. dec 2022, 00:44 Restoplaget blev i 2018 købt af Faraos Cigarer, hvor det stadig fås ... for kun 99 kr. Men det hjælper dig jo nok ikke så meget i Norge.
https://www.faraos.dk/comics/dkcomics/s ... eventyr-nr
Ah, det er jo interessant. Restopplaget er altså ennå i salg. Jeg får se om det er en måte å skaffe det på.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 2. dec 2022, 01:00Var det nesten umulig også på fransk? Jeg trodde poenget i pressemeddelelsen var at Franquin-albumets danske tittel, "Kvikk i knipe", gjorde sammenhengen bortimot uoversettelig (samt at ordspillene i begge de franske titler var uoversettelige). Men det var altså vanskelig for franske lesere å skjønne linken også?
Nej, tværtimod. "Som på fransk" = "som det med lethed var på fransk" :)
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 2. dec 2022, 01:32
Mesterius skrev: 2. dec 2022, 01:00Var det nesten umulig også på fransk? Jeg trodde poenget i pressemeddelelsen var at Franquin-albumets danske tittel, "Kvikk i knipe", gjorde sammenhengen bortimot uoversettelig (samt at ordspillene i begge de franske titler var uoversettelige). Men det var altså vanskelig for franske lesere å skjønne linken også?
Nej, tværtimod. "Som på fransk" = "som det med lethed var på fransk" :)
Ahaaa. Da forstår jeg. :)
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Tilbud på tegneserier

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Januar måneds tilbud hos Cobolt:

https://cobolt.dk/shop/tilbud-95c1.html
Besvar