Penguin Classics udgiver Spider-Man, Captain America, Black Panther

Skal du have Marvel Collection fra Penguin Classics

Ja, det kan KUN gå for langsomt
2
40%
Nej, jeg har RI-GE-LIGT med genoptryk af de serier i forvejen
3
60%
Jeg har ALLE de originale hæfter frosset ned i min bankboks
0
Ingen stemmer
Jeg har de originale hæfter og skal selvfølgelig OGSÅ ha' disse
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 5

Brugeravatar
Vigan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 911
Tilmeldt: 24. maj 2010, 22:48
Geografisk sted: 56.127211, 8.90295

Re: Penguin Classics udgiver Spider-Man, Captain America, Black Panther

Indlæg af Vigan »

Carsten Søndergaard skrev: 2. apr 2022, 23:07 Tak, Vigan :-)
Jeg har uden tøven straks udbedt mig en kreditnota fra min skole!
Spørgsmålet var ellers helt bogstaveligt ment. De Penguin-bøger, jeg selv har, er mest klassikere i billigudgaver; Orwell, Anthony Burgess, Joseph Heller, Graham Greene etc., og jeg tænkte, at de måske blandt rigtige bogsamlere af en eller anden grund havde ry for dårlig kvalitet, som jeg som almindelig læser/ikke-forlægger ikke havde hørt om. Men så ånder jeg lettet op og beholder dem.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7183
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Penguin Classics udgiver Spider-Man, Captain America, Black Panther

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Vigan skrev: 4. apr 2022, 00:18
Carsten Søndergaard skrev: 2. apr 2022, 23:07 Tak, Vigan :-)
Jeg har uden tøven straks udbedt mig en kreditnota fra min skole!
Spørgsmålet var ellers helt bogstaveligt ment. De Penguin-bøger, jeg selv har, er mest klassikere i billigudgaver; Orwell, Anthony Burgess, Joseph Heller, Graham Greene etc., og jeg tænkte, at de måske blandt rigtige bogsamlere af en eller anden grund havde ry for dårlig kvalitet, som jeg som almindelig læser/ikke-forlægger ikke havde hørt om. Men så ånder jeg lettet op og beholder dem.
Jeg har intet at udsætte på Penguin-bøger, tværtimod. Penguin har uden tvivl udgivet tusindvis af fremragende billigbøger, siden Allen Lane i 1935 kom på idéen efter at have aflagt besøg hos Agatha Christie og var ked over, at han havde glemt at medbringe noget ordentligt læsestof til hjemrejsen. Og dér stod han så på Exeter Station og fik idéen til billigbøger og grundlagde tilbage i London Penguin sammen med sine brødre, så man kunne få billigbøger på Exeter og alle andre stationer. Hvilket uden tvivl har været godt for verdenslitteraturen og millioner af læsere såsom dig.
Besvar