Dansk auktionsrekord?

Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Laila J. Graf skrev: 12. apr 2022, 22:11 Altså, ikke auktion, så selvfølgelig ikke relevant for overskriften, men jeg vil da gerne lave et bekræftet privatsalg og fortælle, at jeg har smidt 20.000kr for et pænt eksemplar af Anders And & Co. nr. 1 fra 1949 (ikke det der er til salg lige for tiden - mit er pænere 8) )
Dit indlæg er både interessant og velkomment, Laila. Tråde har deres eget liv, og det er også helt fint.

Vi skal vare os med at lægge bånd på hinanden. Selvfølgelig skal ikke alt ende i uoverskuelighed og kaos, så tråde bør svares i trådens ånd. Give or take.
Brugeravatar
Spærhage
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 800
Tilmeldt: 8. dec 2003, 23:12
Geografisk sted: Boom-Town Vaarst

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Spærhage »

Jeg mener jeg engang i tv (i et af de utallige køb-og-salg-af-gammelt-lo**-programmer), så et indslag med Søren Marsner fra Køge, der på auktion havde købt et Dansk Familieblads billedhæfte med AA. Det var så vidt jeg husker der oppe ad i pris, men om det var mere end 21.200 kan jeg ikke huske. Andre med bedre hukommelse (eller bedre google-evner)?
/Spærhage
"-nok er vi kujoner, men vi er HURTIGE kujoner... "
(Timon, fra 'Timon og Pumpa')
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Uha, Spærhage. Du leger med ilden. Du skal have alt på plads. Tid, sted, omfang, this and that :wink:
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8450
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Frank Madsen »

Berti Stravonsky skrev: 16. apr 2022, 09:16 Uha, Spærhage. Du leger med ilden. Du skal have alt på plads. Tid, sted, omfang, this and that :wink:
Untitled-1.png
Untitled-1.png (7.41 KiB) Vist 703 gange
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Ich vershehe nicht...
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 360
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Laila J. Graf »

Spærhage skrev: 14. apr 2022, 11:01 Jeg mener jeg engang i tv (i et af de utallige køb-og-salg-af-gammelt-lo**-programmer), så et indslag med Søren Marsner fra Køge, der på auktion havde købt et Dansk Familieblads billedhæfte med AA. Det var så vidt jeg husker der oppe ad i pris, men om det var mere end 21.200 kan jeg ikke huske. Andre med bedre hukommelse (eller bedre google-evner)?
/Spærhage
Uh, ja det er da rigtigt! Tror det var det program der kørte på DR og hed Under hammeren - det var et afsnit fra Frederiksberg Auktionshus. Men desværre ligger det program ikke længere på DR, så kan ikke få det bekræftet.
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Noeffe
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 192
Tilmeldt: 10. mar 2006, 13:25

Re: Dansk auktionsrekord?

Indlæg af Noeffe »

Jeg kan godt huske programmet, og jeg mener, at det var den komplette DFB, Søren købte.
Besvar