Kulturen på P1. Sussi Bech

Besvar
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Kulturen på P1. Sussi Bech

Indlæg af Berti Stravonsky »

Hun er dejlig og dygtig, saglig og taler flot og inviterende. Man bliver glad, når man hører hendes stemme, og så forfalder hun ikke til det bovlamme eller hurtige. Næ, der er faglighed bag og herligt meget charme.

Lige nu på P1.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Kulturen på P1. Sussi Bech

Indlæg af Berti Stravonsky »

Og i Kulturen på P1 i dag, fortæller Per Juul Carlsen om Fremtidens araber.

Per har en dejlig sprød samt rolig fortællestemme, og han er, forståeligt nok, meget glad for Fremtidens araber.
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Kulturen på P1. Sussi Bech

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Berti Stravonsky skrev: 4. maj 2022, 15:01han er, forståeligt nok, meget glad for Fremtidens araber.
Og meget ked af, at han ikke længere får lov til at skrive om tegneserier på dr.dk, som han tidligere gjorde. Det er lidt ligesom med Troldspejlet, Filmland osv. DR's ledelse tror, at man kan nøjes med at formidle visuelle kunstarter sporadisk i radioen og podcasts. Tåbeligt.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Kulturen på P1. Sussi Bech

Indlæg af Frank Madsen »

På torsdag er jeg i Kulturen på P1, hvor jeg bliver interviewet om tegneseriefestivalen i Angoulême, der finder sted i denne uge, og hvor jeg og to andre fra Danske Tegneserieskabere tager ned for at promovere udlandsrettigheder til over 80 danske tegneserier. Vi har foreløbig aftalt 28 møder og begynder arbejdet onsdag kl. 10:00 i Marché International des Droits, stand nr. RL15.

www.dtsk.dk

espace-mid[1].jpg
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Besvar