The Sandman bind 10 please

Besvar
roedspar
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. jun 2018, 22:47

The Sandman bind 10 please

Indlæg af roedspar »

DET ville jo være helt fantastisk såfremt det kunne relancere The Sandman på dansk at den kører på netflix , således at vi kunne få det sidste bind 10 udgivet , da de første 9 jo er udgivet af RW edizone bl.a i samarbejde med PAW Mathiesen fra Fahrenheit
+ supplementsbind ( der er kommet noget efterfølgende udover hovedserien som jeg husker det)

og please I Samme format som de første 9 , ikke sandt

VH

Roedspar
Gimli
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 2234
Tilmeldt: 11. sep 2016, 17:31

Re: The Sandman bind 10 please

Indlæg af Gimli »

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg mener at have læst at oversættelsen faktisk er udført (Paw), hvis det er rigtigt, så handler det faktisk "bare" om at få trygt albummet.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: The Sandman bind 10 please

Indlæg af Robin »

Enig med begge......., men så er der nok også noget med de dersens rettigheder. :wink:

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
roedspar
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 36
Tilmeldt: 13. jun 2018, 22:47

Re: The Sandman bind 10 please

Indlæg af roedspar »

Yes rettigheder
Nu er der vist et samarbejde mellem fahrenheit og faraos cigarer . Jeg forespurgte på faraos facebook side og fik returmeldningen at de ikke havde DC rettighederne , men man kan jo så forundres når bind 1 - 9 er udkommet . Håber fortsat på bind 10 således The sandman er komplet på dansk og gerne supplementbind

Er det ikke korrekt der er kommet tilføjelser til den oprindelige serie

VH

Roedspar
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: The Sandman bind 10 please

Indlæg af Robin »

roedspar skrev: 31. aug 2022, 21:53 Yes rettigheder
Nu er der vist et samarbejde mellem fahrenheit og faraos cigarer . Jeg forespurgte på faraos facebook side og fik returmeldningen at de ikke havde DC rettighederne , men man kan jo så forundres når bind 1 - 9 er udkommet . Håber fortsat på bind 10 således The sandman er komplet på dansk og gerne supplementbind

Er det ikke korrekt der er kommet tilføjelser til den oprindelige serie

VH

Roedspar
Jeps, Faraos og Fahrenheit har et samarbejde omkring Marvelserier. Fahrenheit HAVDE rettigheder på DC via det italienske forlag RW/Lion. Sidstnævnte var lidt tunge at danse med, tror jeg. De mistede vist nok også rettighederne fo DC til det europæiske marked, og så har Fahrenheit jo heller ikke rettigheder til at udgive DC længere, så det ser forholdsvis dystert ud, synes jeg. Det er kun gisninger og formodninger fra min side, stykket sammen af, hvad der har været skrevet i div. tråde her på Serieland. Håber, det kaster lidt lys over sagerne, selvom det ikke er så positivt.

mvh.
Senest rettet af Robin 31. aug 2022, 22:24, rettet i alt 2 gange.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Re: The Sandman bind 10 please

Indlæg af Erling Søby »

Som du selv skriver ovenfor, blev bind 1-9 udgivet sammen med RW Edizione. Det var dem, der havde rettighederne, og Fahrenheit var den danske udgiver på deres vegne. RW Edizione har ikke længere rettighederne - de mistede dem før bind 10 nåede at udkomme på dansk. Så hvis Fahrenheit skal udgive bind 10, skal de først have forhandlet rettighederne med DC og det er åbenbart ikke så ligetil.

----------

Tilføjelse: Nå, jeg kan se Robin skriver det samme.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Besvar