Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af GoogaMooga »

Hvad mon hitter?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af Frank Madsen »

GoogaMooga skrev: 17. sep 2022, 16:14Hvad mon hitter?
Det gør Sussi Bechs Samlede Værker, den nye "Nofret", Ingo Miltons "Ørsted" og Simon Petersens "Punk Life Crisis". Simpelthen. :lol:

IMG_20220917_190925.jpg
(Her er det Eudors stand umiddelbart inden åbningen i går. Sussi klar ved signeringspladsen, Simon tøffer rundt ude til venstre og Ingo er manden bag kameraet.)
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af GoogaMooga »

Jamen, tillykke med det! Det er jer velundt. :D
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Jan P.
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 295
Tilmeldt: 12. okt 2006, 22:56
Geografisk sted: Østjyland tæt ved vandet

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af Jan P. »

Sussis stand hittede i hvert fald hos min datter. Hun havde set en kaj på bordet og da vi var gået ud igen, spurgte hun om ikke hende hun kunne få hende damens autograf og en tegning af Kaj. Hendes dumme far mente ikke det var en mulighed, for vi havde ikke noget at få signeret og en kajtegning i et Nofret-album var nok lidt malplaceret. Min datter gik hen og tog et stykke kopipapir fra et tegnebord, rev det over i hvad hun syntes var en passende størrelse, og mente så at hun var parat til at få en autograf. Efter lidt hundeøjne og brokken sig over, at far jo havde fået de tegninger han kom efter, gik vi ind og spurgte pænt om Sussi ville tegne en lille tegning af Kaj. Det ville hun.
Tegningen er nu puttet i "Æsken til ting, der ikke må blive væk".
Vedhæftede filer
frø.jpg
Asger Pedersen
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 876
Tilmeldt: 28. sep 2006, 22:53
Geografisk sted: Le grand de l'Oiseaux a la Gare

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af Asger Pedersen »

Henriette Wesths to seneste Dortheas Overlevelser: ‘Hjernespind’ og ‘Møgunge’ hittede hos mig. ‘Infection’ #3 er en herlig dansk manga, der ikke står tilbage for ‘One Piece’ i skøre indfald. En halv anes andre nyere danske ting købte jeg også, dem må jeg se på senere.
Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
Pogo Possum

www.willy-centret.dk
Brugeravatar
JAlbertsen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 284
Tilmeldt: 24. aug 2005, 21:14
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af JAlbertsen »

Frank Madsen skrev: 18. sep 2022, 11:07
GoogaMooga skrev: 17. sep 2022, 16:14Hvad mon hitter?
Det gør Sussi Bechs Samlede Værker, den nye "Nofret", Ingo Miltons "Ørsted" og Simon Petersens "Punk Life Crisis". Simpelthen. :lol:
Jeg kan i hvert fald bekræfte at have købt alle de 3 nævnte udgivelser på messen i går. Så det er ikke bare noget Frank finder på :D

Derudover købte jeg Don Vega hos Forlaget Fabel og fik en tegning af Piere Alary.

Hos Forlaget desAHJn købte jeg en stak nyudgivne bøger hvis skabere jeg nok ikke skal sætte næsten op efter at få autografer af.
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af Frank Madsen »

Jan P. skrev: 18. sep 2022, 17:55 Sussis stand hittede i hvert fald hos min datter. Hun havde set en kaj på bordet og da vi var gået ud igen, spurgte hun om ikke hende hun kunne få hende damens autograf og en tegning af Kaj. Hendes dumme far mente ikke det var en mulighed, for vi havde ikke noget at få signeret og en kajtegning i et Nofret-album var nok lidt malplaceret. Min datter gik hen og tog et stykke kopipapir fra et tegnebord, rev det over i hvad hun syntes var en passende størrelse, og mente så at hun var parat til at få en autograf. Efter lidt hundeøjne og brokken sig over, at far jo havde fået de tegninger han kom efter, gik vi ind og spurgte pænt om Sussi ville tegne en lille tegning af Kaj. Det ville hun.
Tegningen er nu puttet i "Æsken til ting, der ikke må blive væk".
Sikken sød og rørende historie — og godt at din datter insisterede på at få en tegning i stedet for at høre på sin far. Sussi kunne godt huske det, da hun læste opslaget her i aftes efter at være kommet hjem.
JAlbertsen skrev: 19. sep 2022, 08:08Jeg kan i hvert fald bekræfte at have købt alle de 3 nævnte udgivelser på messen i går. Så det er ikke bare noget Frank finder på :D
:lol: Tak!

Efter at have gjort status over salget (og båret bøger på plads på lageret), kan jeg komme med denne lille ekstrarapport om, hvad der hittede på Art Bubble:

TOP 3 STYKSALG

1. Nofret 13: Tutankhamon
2. Punk Life Crisis
3. Ørsted/ Nofret: Slave i Levanten

TOP 3 OMSÆTNING

1. Nofret 13: Tutankhamon
2. Nofret – Samlede historier I
3. Punk Life Crisis
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Hvad hitter på Art Bubble i denne weekend?

Indlæg af Robin »

JAlbertsen skrev: 19. sep 2022, 08:08 Hos Forlaget desAHJn købte jeg en stak nyudgivne bøger hvis skabere jeg nok ikke skal sætte næsten op efter at få autografer af.
Fik du købt den nyligt udkomne Rasmus Dyrepasser? :P

mvh
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar