Zorro Dailies

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Zorro Dailies

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg plejer at springe over Image siderne i det månedlige Previews katalog, lige som jeg gør med de fleste forlag. Så jeg havde slet ikke bemærket, at Image havde udgivet en opsamling af de første Zorro dailies af Thomas Yeates. Det er Don McGregor, der har skrevet, en af de bedre forfattere.

Billede

Classic Heroes, et tysk forlag, har begge år samlet i to bind:

Billede

Billede
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Zorro Dailies

Indlæg af Robin »

Det er jo altid interessant, når der kommer Zorro nyt. Som jeg forstår det, bliver de to 2001 udgivelser fra Image samlet af det tyske forlag og udgivet i 50 eks. Det må siges at være eksklusivt.

Citat fra Scoop.previewsworld.com:
"Zorro Returns in Newspaper Strip Collection
Classic Heroes, an independent German publishing company, has announced two new Zorro collections. Zorro – The Dailies and Sundays (The Second Year) Collector’s Edition will reprint all of the daily and Sunday strips from the 1999 strips’ second year. Each copy is autographed by artist Thomas Yeates.

All of the strips from the two-year run will be collected in Zorro – The Complete Dailies and Sunday. The hardcover edition will be limited to 50 copies and will be signed by all three creators Don McGregor, Tod Smith, and Thomas Yeates.

After a critically acclaimed Topps comic series, the Zorro newspaper strip debuted in 1999, appearing in major newspapers across North America. Both editions will be published on July 25, 2016. It can be preodered at www.ZorroDailies.com or www.ClassicHeroes.de."


mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
JAlbertsen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 284
Tilmeldt: 24. aug 2005, 21:14
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Zorro Dailies

Indlæg af JAlbertsen »

Robin skrev: 18. sep 2022, 21:13 Both editions will be published on July 25, 2016. It can be preodered at www.ZorroDailies.com or www.ClassicHeroes.de."
Er det ikke en gammel nyhed? Det ville i hvert fald forklare hvorfor den førstnævnte hjemmeside slet ikke findes længere.
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Zorro Dailies

Indlæg af Mesterius »

JAlbertsen skrev: 19. sep 2022, 07:54
Robin skrev: 18. sep 2022, 21:13 Both editions will be published on July 25, 2016. It can be preodered at www.ZorroDailies.com or www.ClassicHeroes.de."
Er det ikke en gammel nyhed? Det ville i hvert fald forklare hvorfor den førstnævnte hjemmeside slet ikke findes længere.
Det ville forklare en del, ja. ;) Artikkelen hos Previews har forøvrig ingen dato øverst, men når det står 2016 i selve saken sier det jo litt.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Zorro Dailies

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har ikke sagt, at det var en nyhed. Som jeg skrev, havde jeg overset disse bøger.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar