Ingen Rudolph Dirks udgivelser i jubilæumsåret for "Katzenjammer Kids"

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Ingen Rudolph Dirks udgivelser i jubilæumsåret for "Katzenjammer Kids"

Indlæg af GoogaMooga »

Årets Knold og Tot julehæfte kører som altid i samme plovfure, Harold Knerr igen. 125 års-jubilæet kunne ellers have været en anledning til at udgive Dirks sider, men nej, Egmont er som altid idéforladt. 125 året ignoreres totalt over det meste af verden eller Dirks bliver allerhøjst nævnt en passant. Peter Maresca fra Sunday Press har dog ikke opgivet tanken om en Dirks bog, men når ikke at få den ud her i jubilæumsåret. Til gengæld har et museum i Dirks' fødeby, Heide i Tyskland, hyldet bysbarnet med en udstilling, der åbnede i går og kører indtil 22.4.23:

https://www.heide.de/artikelansicht/vom ... dirks.html
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Ingen Rudolph Dirks udgivelser i jubilæumsåret for "Katzenjammer Kids"

Indlæg af Mesterius »

Du får heller kjøpe årets julehefte med "Kapteinens jul", aka The Captain and the Kids. Der får du i hvert fall John Dirks.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Ingen Rudolph Dirks udgivelser i jubilæumsåret for "Katzenjammer Kids"

Indlæg af GoogaMooga »

Mesterius skrev: 20. nov 2022, 21:33 Du får heller kjøpe årets julehefte med "Kapteinens jul", aka The Captain and the Kids. Der får du i hvert fall John Dirks.
Det er Rudolph, jeg efterlyser og savner mest. Desuden har jeg ikke MitID endnu.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Ingen Rudolph Dirks udgivelser i jubilæumsåret for "Katzenjammer Kids"

Indlæg af Mesterius »

GoogaMooga skrev: 20. nov 2022, 21:49
Mesterius skrev: 20. nov 2022, 21:33 Du får heller kjøpe årets julehefte med "Kapteinens jul", aka The Captain and the Kids. Der får du i hvert fall John Dirks.
Det er Rudolph, jeg efterlyser og savner mest. Desuden har jeg ikke MitID endnu.
Det sier meg ingenting. ;) Men jeg antar du trenger det for å handle på Tronsmo.
Besvar