Den store danske Disney bog

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Den store danske Disney bog

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg er lidt i syv sind med Den store danske Disney bog, hvorvidt jeg skal tage springet. Jeg samler ikke på Disneyana, men jeg må indrømme, at bogen frister. Dels for hyggens og nostalgiens skyld, men også fordi det ville være en god souvenir fra en tid, da Disney ikke fik censur på hjernen. Det eneste rigtige Disneyana, jeg har ejet, var en illustreret Mikkel Mus bog fra Gyldendal, men der var farveblyant i. Er der nogen herinde, der har gjort disse overvejelser?

Disneybog.jpg
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Laila J. Graf
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 358
Tilmeldt: 7. feb 2006, 15:55
Geografisk sted: Sall

Re: Den store danske Disney bog

Indlæg af Laila J. Graf »

Jeg er aldeles farvet, da jeg har bidraget med ikke så få billeder til bogen ;)

Men nu har jeg også haft fornøjelsen af at få lov til at bladre prøvetrykket igennem - og uanset at jeg har bidraget med et par billeder, så er der billeder af MANGE ting, som jeg ikke har eller endda aldrig har set eller hørt om!
Mums for en samler!

Og så har Lars gjort et pænt stykke arbejde med opsætningen! Jeg synes det ser lækkert ud!

Jeg har hverken nærstuderet den eller læst korrektur på den (men jeg ved det er gjort), så om der er noget der kan falde i øjnene for den kritiske læser ved jeg ikke.

Men jeg synes det er en ret så smuk bog!
Også kendt som A.N.D.E.R.S.I.N.E.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Den store danske Disney bog

Indlæg af Robin »

jeg synes, den ser fin ud, og det lyder spændende. Ved nogen noget om udgivelsestidspunkt?

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Besvar