Tak til jer alle for feedback og ønskerne om god bedring her til sidst.
Jeg er meget syg nu og får besøg af akut-team/hjemmehjælp tre gange om dagen. Jeg er nok død inden årets udgang, men jeg håber stadig at holde ud til nytårsaften, så jeg kan få én tur til med min elskede Phil Spector box for fuld styrke. Det har været en tradition for mig siden 1991. Det er jo sådan, at når man bor i lejlighed, skal man tage hensyn resten af året. Og Spector SKAL bare høres for fuld hammer i mono!
- mono isnce 1991.jpg (53.1 KiB) Vist 18308 gange
Jeg er ikke bange for at dø, så I skal ikke have ondt af mig. I starten var jeg ked af at skulle dø fra så mange ulæste ting, men nu er jeg nået til den erkendelse, at selv om jeg en fik en to-tre år mere, ville det ikke gøre den store forskel. Så kan jeg lige så godt få det overstået.
Jeg har desværre været en doven læser, og har brugt ALT for meget tid på musik og film. Det kan nemt ske, når man vil favne alt, og derfor har jeg nu denne store pukkel. Øv.
Men lidt kan jeg da nå, jeg ved bare ikke, hvor jeg skal starte. Hvis I har nogle forslag, tager jeg gerne imod dem, men jeg kan ikke love, at jeg følger op på dem.