Jeg arbejder ikke med tegneserier, men alligevel så bragte dagen på kontoret tegneserier op to gange for mig i dag.
Først da jeg så en adresse på en af vores handelspartnere.
Deres hovedkvarter lå i Rothenburg. Det burde få en klokke til at ringe hos en del, men hvis ikke så skal man søge over i Yoko Tsuno tegneseriens album Vampyren i Rothenburg. Som er en af de bedste Yoko Tsuno historier og samtidig det bedst tegnede, et fremragende album.
Og yderligere stødte jeg så på Airtox sikkerhedssko da jeg faldt over deres reklame budget, som var på 81 millioner danske kroner i 2022 og det er vel og mærke for et forholdsvis lille firma på 21 medarbejdere. Og i 2024 er mit gæt det har været endnu større. De er bl.a. også gået ind i at støtte cykelsporten (bl.a. Mads P). Nå, men det tegneserierelaterede er at deres adresse er på Paradisæblevej i Valby, et vejnavn mange Anders And læsere vil genkende. Det var dog ikke på nr. 111, som er Anders Ands adresse. Men nr. 111 findes også.
https://www.andeby.dk/steder-og-sevaerd ... -ands-hus/
https://www.dingeo.dk/adresse/2500-valb ... levej-111/
Rothenburg og Paradisæblevej
- Carsten Søndergaard
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Re: Rothenburg og Paradisæblevej
Rothenburg burde også få en anden bjælde til at klinge: Byen var nemlig inspirationen til Pinocchio og Gepettos hjemby i Disneys film, hvor især svenskeren Gustaf Tenggren udførte mange baggrundstegninger med inspiration fra den frankiske by:Antaeus skrev: ↑22. okt 2024, 22:59Først da jeg så en adresse på en af vores handelspartnere.
Deres hovedkvarter lå i Rothenburg. Det burde få en klokke til at ringe hos en del, men hvis ikke så skal man søge over i Yoko Tsuno tegneseriens album Vampyren i Rothenburg. Som er en af de bedste Yoko Tsuno historier og samtidig det bedst tegnede, et fremragende album.
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Re: Rothenburg og Paradisæblevej
Interessant.
Og jeg husker også Pinocchio som en fantastisk tegnefilm med fremragende tegninger.
Og jeg husker også Pinocchio som en fantastisk tegnefilm med fremragende tegninger.