Hej

Besvar
Brugeravatar
ChrKT
Indlæg: 15
Tilmeldt: 6. apr 2013, 16:44
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Hej

Indlæg af ChrKT »

Jeg har desværre ikke de store kreative gener, så det er mere som samler og interesseret, at jeg har tilmeldt mig dette forum.

Siden Edderkoppen nr 13 fra 1980 har mit fokus været på Marvel-universet, som jeg dengang som knægt syntes var mindre én-dimensionel end DC.

Med uddannelse, familie osv. holdt jeg helt op med at samle i 1990 (jeg har faktisk ikke købt noget siden). For ganske nylig mente jeg så, at det måske så småt var på tide at sælge ud af de gamle tegneserier.

Det er der en del nostalgi forbundet med, så jeg har valgt at lave min egen hjemmeside. Jeg har haft stor fornøjelse af det projekt - jeg sælger stadigvæk ud af samlingen; men jeg vil ikke længere afvise også at købe (i så fald vil det nok mest være silver age Marvel).

Det fedeste ville være, hvis jeg kunne få en art markedsplads op at stå, men min tilgang kan formentlig godt være en bremse på det projekt :roll:

Jeg vil nemlig selv lave koden til hjemmesiden - altså ingen Wordpress eller andre lignende "nemme" udveje. Eftersom jeg ikke er uddannet programmør, betyder det så også, at min hjemmeside selvfølgelig er mere amatør-agtig (end nødvendigt). De mere dynamiske ting (som indkøbskurv e.l.) kommer så også til at vente - og jeg er allerede gået lidt på kompromis, idet jeg har oprettet en "midlertidig" gæstebog og blog eksternt :oops:

For kendere er min samling nok heller ikke den mest spændende; men jeg regner da med, at den bliver udbygget.

Her på siden har jeg allerede fundet ud af, at der stadigvæk findes en del samlere, og jeg er sikker på, at jeg kan trække på erfaringer, hvis jeg har nogle dumme spørgsmål.

Mvh.

Christian
Find mine danske og amerikanske tegneserier på:
http://www.bbsyd.dk/tegneserier/
MICHAELSEN
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 96
Tilmeldt: 20. dec 2012, 11:45

Re: Hej

Indlæg af MICHAELSEN »

Velkommen til! Lyder som et spændende projekt, du har kastet dig ud i: at kode din egen hjemmeside - det er da virkelig sejt :)
Jeg håber da også dit ophold på forummet ka' inspirere dig til nye tegneserie-oplevelser. Der er også sket mange gode ting efter 1990 :wink:
Besvar