I morgen bliver bedre - 2. Dronningen

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: I morgen bliver bedre - 2. Dronningen

Indlæg af Antaeus »

Berti Stravonsky skrev: 24. apr 2022, 13:19 Tråden her, og andre med, blev 'pinget' fordi værkerne er nomineret til en Ping-pris.

Hvad Ultidenstore angik, så er det jo ikke på baggrund af denne tråd og hans kommentarer heri. Næ, det er desværre mere end det. I talrige tråde var det for 'meget', og jeg henstillede til ham flere gange. Men det var som at slå i en dyne. Uden større effekt.

Som du måske bemærker, men undlader at kommentere, så var der flere, der hyldede bortvisningen.

Det er god stil at få alle nuancer med.
Det kan folk da selv læse. Det er ikke min opgave at et resume af tråden hver gang jeg kommenterer noget, hvad sker der lige her?
Jeg tænker næppe at de hylder bortvisningen på grund af det ene indlæg han skriver herinde, men på grundlag at hans tidligere indlæg.
Bortvisningen på grundlag af dette indlæg (lagt sammen med hans tidligere indlæg) tænker jeg nu passer godt sammen med PhilipGs udsagn.

Havde det været mig så havde jeg skrevet - husk du har karantæne og det gælder alle former for indlæg.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: I morgen bliver bedre - 2. Dronningen

Indlæg af Berti Stravonsky »

Hvorfor skal vi altid diskutere, Antaeus?

Husk nu, at tråden handler om I morgen bliver det bedre. Forhold dig til det, og hvis du vil diskutere det andet, så gør det, mens det er aktuelt. Ikke her flere måneder senere.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: I morgen bliver bedre - 2. Dronningen

Indlæg af Antaeus »

Berti Stravonsky skrev: 24. apr 2022, 18:03 Hvorfor skal vi altid diskutere, Antaeus?

Husk nu, at tråden handler om I morgen bliver det bedre. Forhold dig til det, og hvis du vil diskutere det andet, så gør det, mens det er aktuelt. Ikke her flere måneder senere.
Det er vel fordi du vælger at debattere det jeg skriver og omvendt og vi ofte ikke er enige. Jeg er ikke ude efter hverken dig eller nogen anden.
Det er dig der bringer en gammel tråd op fordi du gerne vil relatere den til Ping-prisen, og det er fint nok. Men vi har vist ingen regler for at man ikke må kommentere på gammelt stof og nu ser jeg den, da den blev pinget.
PhilipG gjorde det også i sin tid, men det tog du ikke så ilde op. Lad det blive og så er den sag ude.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Besvar