Nyskabende tegneserieblad!

Find samarbejdspartnere at realisere dit tegneserieprojekt sammen med
Besvar
Tore Bolhøj
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22. dec 2010, 21:26

Nyskabende tegneserieblad!

Indlæg af Tore Bolhøj »

Jeg har startet et projekt op baseret på bladet Hus Forbi's store succes. Ideen går ud på at skabe et non-profit blad for undergrundstegneserier og tilbyde Hus Forbi's sælgere muligheden for at sælge det. Hus Forbi sælger op til 60.000 eksemplarer om måneden så der er altså tale om et kolosalt potentielt publikum. Bladet skal være en mulighed for alle tegneserieskabere at få sig et publikum udenom de normale kommercielle kanaler- med andre ord ægte underground.

Her er lidt tal: Hus Forbi koster 20kr i gadesalg. Sælgeren tjener 8kr per styk. Af de sidste 12kr går 8kr til administration og 4kr til moms. Da vi ikke skal have fastansatte forestiller jeg mig at vi kan gøre det en del billigere, og der er altid muligheden for at bringe reklamer i bladet.

Jeg vil meget gerne høre fra tegnere og forfattere der kunne være interesserede i projektet! Smid en mail på tore@bolhoej.dk eller ring/sms på 51828230
Tore Bolhøj
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22. dec 2010, 21:26

Tilføjelse

Indlæg af Tore Bolhøj »

Det skal lige tilføjes at de hjemløse og andre udsatte der sælger bladet vil blive behandlet nøjagtig lige så fair som Hus Forbi behandler dem -inklusiv kontrakt og det hele. Jeg ser dette som en mulighed for at bruge vores kunst i en god sags tjeneste og glæder mig til at høre jeres respons
Besvar