tegner søges til ny stribe - betalingsopgave;)

Find samarbejdspartnere at realisere dit tegneserieprojekt sammen med
Besvar
obastard
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30. mar 2004, 02:13
Geografisk sted: randers, DK
Kontakt:

tegner søges til ny stribe - betalingsopgave;)

Indlæg af obastard »

Hej

Vi er på udkik efter en tegner til en ny stribe, der skal køre på et eksisterende kommercielt nyhedssite på internettet.
Der er en tekstforfatter på og historien ligger klar, men den rigtige tegner mangler.

I første omgang gælder aftalen ugentlige striber i et halvt år. Hvis serien vinder læsernes gunst fortsætter den i mindst et halvt år til - og der er mulighed for at den efterfølgende udgives i bogform.

Hvis det lyder som noget for dig, så send en mail til info@prognet.dk og få et oplæg til en prøvestibe samt yderligere info om jobbet tilsendt.

Vi skal have en god skitse/færdig stibe tilbage samt et tilbud på, hvad striberne skal koste pr stk. Sidste frist for indlevering er mandag d. 30. oktober 2006.


Kh
Michael, Progressive Publishing


--------------------------------------
Progressive @rt & Design (PAD)
Søren Møllersgade 36A, kld.
8900 Randers - Denmark
Phone: + 45 86 40 99 44
Mobile: + 45 29 78 11 26

www.prognet.dk
------------------------------------------
BOGKLUBBEN DANSK UNDERGRUND
www.danskundergrund.dk
------------------------------------------
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: tegner søges til ny stribe - betalingsopgave;)

Indlæg af Ole Damgaard »

Jeg har set oplæg/eksempler på striben, og kan konkludere, at forfatterens humor er lidt for speciel for mig.... jeg har i hvert fald sjældent set noget der var mindre morsomt end det her....

-måske fattede jeg bare ikke konceptet i serien?
Brugeravatar
Lars Kristensen
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 30. dec 2004, 20:06
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: tegner søges til ny stribe - betalingsopgave;)

Indlæg af Lars Kristensen »

Ole Damgaard skrev:Jeg har set oplæg/eksempler på striben, og kan konkludere, at forfatterens humor er lidt for speciel for mig.... jeg har i hvert fald sjældent set noget der var mindre morsomt end det her....

-måske fattede jeg bare ikke konceptet i serien?
Uha, det er sådan et indlæg, som kunne blive sjovt at læse, når serien om et år trykkes i alverdens dagblade og udgives i luksusudgaver på alverdens sprog :twisted:
Besvar