SSSS2005DK

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 688
Tilmeldt: 23. apr 2004, 09:24

Re: Way to go

Indlæg af Thomas Schrøder »

D-Cay skrev:
Billede
8)
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 4. jan 2004, 16:52
Geografisk sted: Svendborg

Re: Way to go

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

D-Cay skrev:
Billede
Det ligner en billlard (pengesummen...i overført betydning....ikke spillet)
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: SSSS2005DK

Indlæg af Antaeus »

D-Cay skrev:Og nu vil folk ikke bare have gratis t-shirts, men fandeme med navn på OG UDEN STAVEFJEL?!?

Beklager boys - tid og penge gør at trøjerne bliver generiske - jeg havde ellers tænkt på det med navnene - men det blev det altså way dyrere af.....

Og så VED du sgu da godt at det vist ALDRIg er lykkedes mig at stave Antaeus rigtigt!

Billede
Fint med generiske trøjer. Så kan vi jo altid selv skrive navn på. Det var bare hvis der nu kom navn på, som det godt kunne lyde som om i starten så ville jeg lige række dig en hjælpende hånd med stavningen af mit navn :wink:
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Ikke sort, vel?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Denne dæmoniske grimme fravær af farve. En misforståelse og tilligemed en trist en af slagsen. Hvad med mere vovede farver, som for eksempel lyserød eller lilla?

Berti - der mener man skal turde iføre sig sine farver, og jeg er mest til LYSERØD!
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Ikke sort, vel?

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Berti stravonsky skrev:Denne dæmoniske grimme fravær af farve. En misforståelse og tilligemed en trist en af slagsen. Hvad med mere vovede farver, som for eksempel lyserød eller lilla?

Berti - der mener man skal turde iføre sig sine farver, og jeg er mest til LYSERØD!
Hvis du havde postet mere end 1000 indlæg havde du fået den smagfuldt bodeauxfarvede...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Ikke sort, vel?

Indlæg af Antaeus »

D-Cay skrev:
Berti stravonsky skrev:Denne dæmoniske grimme fravær af farve. En misforståelse og tilligemed en trist en af slagsen. Hvad med mere vovede farver, som for eksempel lyserød eller lilla?

Berti - der mener man skal turde iføre sig sine farver, og jeg er mest til LYSERØD!
Hvis du havde postet mere end 1000 indlæg havde du fået den smagfuldt bodeauxfarvede...
Jeg er glad for at jeg endnu ikke har postet 1000 indlæg :wink: Men jeg har nok postet en del i forhold til hvornår jeg tilmeldte mig.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Ikke sort, vel?

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Jeg havde tænkt på en prikket trøje til den med det højeste antal indlæg/dag og en gul til den med flest....mæææænn.....nogen kunne begynde at tro at vi tager det her seriøst....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Ikke sort, vel?

Indlæg af Antaeus »

D-Cay skrev:Jeg havde tænkt på en prikket trøje til den med det højeste antal indlæg/dag og en gul til den med flest....mæææænn.....nogen kunne begynde at tro at vi tager det her seriøst....
Aarestrup kommer jo heller ikke - svagt - og han må da stå til at få den prikkede.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Horneman
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 123
Tilmeldt: 9. mar 2004, 12:15
Geografisk sted: Immer vieder Pinligt Selskab

HVORDAN FOR HELVEDE?

Indlæg af Horneman »

Ked af det drenge, men er bare så skide træt af at blive holdt ude at fællesskabet som kan uploade billeder herinde. Har lige forsøgt og kan bare ikke hitte ud af det. Hvordan gør i? Og begynd ikke at ævle om URL eller sådan noget for det aner jeg heller ikke hvad er! Er der venligts en rar sjæl som gider forsøge at vejlede mig...

På forhånd tak...
Tunge slag
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 4. jan 2004, 16:52
Geografisk sted: Svendborg

Re: HVORDAN FOR HELVEDE?

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

S'very easy. Selv jeg kan finde ud af det, og jeg er en narrøv (også) til denne slags.

1: Gå ind på siden www.imageshack.us

2: Tryk på knappen, der hedder noget i retning af "vælg arkiv" (jeg er ikke helt sikker på navnet, men det er noget i den stil).

3: Marker den fil (billede), du vil have hostet (ikke noget med "at hoste" at gøre, det er bare et smart ord for....at...øh.....) OKAY: og tryk så på "host it".

4: Efter et par sekunder skifter skærmen over til at vise en række felter med en masse underlige tekster i. Marker al teksten i det fjerde felt. Og kopier det (Æble + C eller Ctrl + C)

5: Skriv dernæst dit indlæg her i forrummet, og når du når der til i teksten, hvor du vil have billedet, trykker du bare æble + V (eller ctrl + V)

6: Hop et par linier ned (evt to gang return). Skriv indlægget færdig. Og VUPTI! Så er den der bare. Det er gratis og utroligt nemt.

7: Ellers ring til mig, så skal jeg tale dig igennem det.

Peter
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Det var let..

Indlæg af Berti Stravonsky »

Billede
Brugeravatar
Horneman
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 123
Tilmeldt: 9. mar 2004, 12:15
Geografisk sted: Immer vieder Pinligt Selskab

Tak Peter.

Indlæg af Horneman »

Det virker sørme, tusinde tak, Peter.

Jeg klasker nogle billeder ind senere i aften til en ide jeg har.
Tunge slag
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 8416
Tilmeldt: 16. nov 2003, 11:02
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Tak Peter.

Indlæg af Frank Madsen »

Horneman skrev:Det virker sørme, tusinde tak, Peter.

Jeg klasker nogle billeder ind senere i aften til en ide jeg har.
Hvis Lars kommer med til Ærø, så må jeg også godt, siger Sussi. Jeg regner med at stille bilen i Svendborg og tage færgen til Ærø lørdag kl. 10.30, så hvis der er nogen, der savner kørelejlighed fra København lørdag morgen (og tilbage søndag aften), så sig til.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Berti og Frank - Er vi ude på bank?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Kære Frank

Et indlæg jeg har sukket efter. Berti vil gerne med. Deal?
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Flere og flere lægger vejen om ad Ærø

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Frank Madsen skrev:
Horneman skrev:Det virker sørme, tusinde tak, Peter.

Jeg klasker nogle billeder ind senere i aften til en ide jeg har.
Hvis Lars kommer med til Ærø, så må jeg også godt, siger Sussi. Jeg regner med at stille bilen i Svendborg og tage færgen til Ærø lørdag kl. 10.30, så hvis der er nogen, der savner kørelejlighed fra København lørdag morgen (og tilbage søndag aften), så sig til.
SÅdan Frank - det ville sgu heller ikke være det samme uden dig....

Så mangler vi bare Niels.....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Låst