SSSS2005DK

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

SSSS2005DK

Indlæg af Dan R. Knudsen »

SerieSjournalens SommerSjov 1991, Bierhimmel - Berlin
SerieSjournalens SommerSjov 1992, Kaiserkeller - Hamburg
SerieSjournalens SommerSjov 1993, Günther Murphy's Pub - München
SerieSjournalens SommerSjov 1994, Pub 24 - Nice
SerieSjournalens SommerSjov 1995, Fées Maison - Nanates
SerieSjournalens SommerSjov 1996, Buddha Bar - Paris
SerieSjournalens SommerSjov 1997, Juno Beach (open air) - Normandiet
SerieSjournalens SommerSjov 1998, Café Gollem - Amsterdam
SerieSjournalens SommerSjov 1999, Chez Toone - Bruxelles
SerieSjournalens SommerSjov 2000, Box Bar - Plymouth
SerieSjournalens SommerSjov 2001, Puzzle Pub - London
SerieSjournalens SommerSjov 2002, The Grafton - Hull
SerieSjournalens SommerSjov 2003, The Kilmurry Lodge Hotel - Limerick
SerieSjournalens SommerSjov 2004, Madison Square Garden - New York

SerieSjournalens SommerSjov 2005 Dunkær Kro - Ærø

Denne fornøjelige udflugt i medforrumister lag bliver i år afholdt 4. weekend i september fra lørdag til søndag. Vi besøger Ærø under sloganet: "Se Ærøskøbing og ø". Mere information senere...

Der vil som altid blive lavet event-t-shirts, med farvegraduering efter antal indlæg.

Holdet so far:

Peter Becher - besøgsven og udlændig journalist
D-Cay - proselyt og initiativagtig
Thomas S - Alvidende og flueknepper
Thomas Schrøder - fra Holbæk med kvak
Christian Aarestrup - hjernevrider og familiemedlem
Supermule - blå kappe og røde underhylere
Antaeus - i sort og med trang til afstemninger

Boblere:
Steffen P. Maarup - malende abe
GoogaMooga - deprimeret nostalgiker
Frank Madsen - manden der ikke behøver nogen introduktion


Skal du også med....well sign up her.
_________________
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9868
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Ærø?

Indlæg af Berti Stravonsky »

Nu må I fanme holde op..

Hvordan kommer man til Ærø fra København? Hvor ligger Ærø? Hvad er Ærø? Og kan en aldrende andepusher med vom, hængerøv og dysfunktionel personlighed mon passe ind?
Brugeravatar
Peter Becher Damkjær
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4363
Tilmeldt: 4. jan 2004, 16:52
Geografisk sted: Svendborg

Re: Ærø?

Indlæg af Peter Becher Damkjær »

Berti stravonsky skrev:Nu må I fanme holde op..

Hvordan kommer man til Ærø fra København? Hvor ligger Ærø? Hvad er Ærø? Og kan en aldrende andepusher med vom, hængerøv og dysfunktionel personlighed mon passe ind?
Ærø er ikke et sted. Det er en sindstilstand. Og D'Cay har pillerne, der skal få os derhen.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Brugeravatar
Sneglen
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. maj 2004, 19:13
Geografisk sted: Odense

Re: Ærø?

Indlæg af Sneglen »

Man burde jo næsten... hvornår skal man senest melde ud?

S.V.N.
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Tom i hovedet

Indlæg af Ole Damgaard »

Peter Becher skrev:Ærø er ikke et sted. Det er en sindstilstand. Og D'Cay har pillerne, der skal få os derhen.
Det lyder fortryllende....men nu går i vel ikke i Rackham-mode allesammen og begynder at bruge ord som Laissez-fæære og pluralisme, og diskuterer andalusiske dogmetegneserier, vel ? Husk lige på, at jeg ikke ved nogetsomhelst om nogetsomhelst. Det kan anbefales. Det er lissom om man er helt tom inde i hovedet. Aahhh.


PS: No offense, Rack-ere.
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Tom i hovedet

Indlæg af Thomas S »

Ole Damgaard skrev:
Peter Becher skrev:Ærø er ikke et sted. Det er en sindstilstand. Og D'Cay har pillerne, der skal få os derhen.
Det lyder fortryllende....men nu går i vel ikke i Rackham-mode allesammen og begynder at bruge ord som Laissez-fæære og pluralisme, og diskuterer andalusiske dogmetegneserier, vel ?
Jeg kan fortælle dig om det i tiiiiiiiiiiiiiimevis. Du kommer til at blive så klog.
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Tom i hovedet

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Jeg regner MEGET stærk med at det mest intølæktuelø vi kommer til at diskutere er etiketterne på ølflaskerne.
SSSS2005DK er en lille pause i al den meget hårde tænkning som det kræver at diskutere tegneserier....at nævne CBSV er en garanteret tur i havnen - med noget tungt om benene...

Så mon ikke en gammel andenørd passer fint ind hvis han ellers kan holde på en flaske....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Ærø?

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Sneglen skrev:Man burde jo næsten... hvornår skal man senest melde ud?

S.V.N.

Tja - hvis du er på havnen i Svendborg når færgen går så er det fint - men hvis du vil have en t-snot så er det nok ved at være omkring i den kommende uge - i straten jeg godt vil have et lille pip....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Tom i hovedet

Indlæg af Ole Damgaard »

D-Cay skrev:Jeg regner MEGET stærk med at det mest intølæktuelø vi kommer til at diskutere er etiketterne på ølflaskerne.
SSSS2005DK er en lille pause i al den meget hårde tænkning som det kræver at diskutere tegneserier....at nævne CBSV er en garanteret tur i havnen - med noget tungt om benene...

Så mon ikke en gammel andenørd passer fint ind hvis han ellers kan holde på en flaske....
Først på aftenen kan han i hvert fald....
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Tom i hovedet

Indlæg af Thomas S »

Thomas S skrev: Jeg kan fortælle dig om det i tiiiiiiiiiiiiiimevis. Du kommer til at blive så klog.
Hvis nogle undrer sg over, at D-Cay sidder den overhørig, når han samtidig lover antiklogesnak, så er det fordi han er en af dem, der ved, at jeg i virkeligheden er stum.
Brugeravatar
Ole Damgaard
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1824
Tilmeldt: 14. jan 2005, 21:16
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Tom i hovedet

Indlæg af Ole Damgaard »

Thomas S skrev:
Thomas S skrev: Jeg kan fortælle dig om det i tiiiiiiiiiiiiiimevis. Du kommer til at blive så klog.
Hvis nogle undrer sg over, at D-Cay sidder den overhørig, når han samtidig lover antiklogesnak, så er det fordi han er en af dem, der ved, at jeg i virkeligheden er stum.
Internettets lyksaligheder...du kan udgive dig for alt muligt. Jeg er for eksempel i virkeligheden Anders Fogh, så man kan.. -host! Hov! Det der sagde jeg ikke! Slet ikke! Jeg er i øvrigt slet ikke herinde! Jeg er i Sydfrankrig!
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Tom i hovedet - og andre steder

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Ole Damgaard skrev:Jeg er i øvrigt slet ikke herinde! Jeg er i Sydfrankrig!
Spændende diskussion den - ER vi "herinde" når vi sitter ved hver vores skærm? Og sandt er det at forrummets snakkesaglige Hr. S. har en klonet tvilling som han sender ud i "virkeligheden" når der er brug for det - eller måske er det en robot - denne spejling af Hr. S. er i hvertfald behæftet med en fejl i vokalisatoren...den er nemlig næsten HELT tavs...(Næææ - det er sgutte nogen robot - de skal jo have mægtige kræfter - og efter at have delt kano med Hr. S. en weekend er jeg parat til at skrive under på at DEN fejl har han IHVETfald ikke...)

Men - tilbage til emnet - hvor er vi. Mentalt set mener min kone i hvert fald er jeg er overordentligt fraværende når jeg forrummer - så jeg er i hvert fald ikke hjemme....
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
Thomas S
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Indlæg: 6991
Tilmeldt: 18. nov 2003, 08:53
Geografisk sted: Plejehjemmet

Re: Tom i hovedet - og andre steder

Indlæg af Thomas S »

D-Cay skrev: denne spejling af Hr. S. er i hvertfald behæftet med en fejl i vokalisatoren...den er nemlig næsten HELT tavs...(Næææ - det er sgutte nogen robot - de skal jo have mægtige kræfter - og efter at have delt kano med Hr. S. en weekend er jeg parat til at skrive under på at DEN fejl har han IHVETfald ikke...)
Jeg prøver at rode ud helt præcis, hvad sidste sætning skal betyde. Er jeg ingen robot, men dog med mægtige kræfter? Er jeg ingen robot, fordi mægtige kræfter er en fejl? Eller er jeg ikke tavs, fordi jeg ikke er nogen robot, fordi jeg ikke har mægtige kræfter? Et eller andet halter i sætningen. Men lad det fare...
Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 688
Tilmeldt: 23. apr 2004, 09:24

Re: Til skræk og advarsel

Indlæg af Thomas Schrøder »

D-Cay skrev: SSSS2005DK er en lille pause i al den meget hårde tænkning som det kræver at diskutere tegneserier....at nævne CBSV er en garanteret tur i havnen - med noget tungt om benene...
Det er helt korrekt. Og hvis det ikke er nok, så tvinges de til at bo permanent på Ærø!
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Tom i hovedet - og andre steder

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Thomas S skrev:
D-Cay skrev: denne spejling af Hr. S. er i hvertfald behæftet med en fejl i vokalisatoren...den er nemlig næsten HELT tavs...(Næææ - det er sgutte nogen robot - de skal jo have mægtige kræfter - og efter at have delt kano med Hr. S. en weekend er jeg parat til at skrive under på at DEN fejl har han IHVETfald ikke...)
Jeg prøver at rode ud helt præcis, hvad sidste sætning skal betyde. Er jeg ingen robot, men dog med mægtige kræfter? Er jeg ingen robot, fordi mægtige kræfter er en fejl? Eller er jeg ikke tavs, fordi jeg ikke er nogen robot, fordi jeg ikke har mægtige kræfter? Et eller andet halter i sætningen. Men lad det fare...
I mine øjne er det en fejl at have mægtige kræfter og så være en røv og undlade at bruge dem når man ror i kano. Nu kender jeg dig jo godt nok til at vide at du ikke er en røv - ergo har du ikke mægtige kræfter ergo er du en klon når du ikke forrumer - INTET halter i den sætning...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Låst